    From: a...@p...com
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: port szeregowy PCI!!!
    Date: Mon, 21 Mar 2022 15:46:00 +0100

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 21 Mar 2022 15:28:08 +0100
    doszła do mnie wiadomość <t1a23c$1s7b$1@gioia.aioe.org>
    od Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> :

    /66660/intel-pentium-processor-1405-5m-cache-1-2-ghz
    .html

    tml?_charset_=UTF-8&q=Intel+Pentium+4+631%2C+3000+MH
    z+%2815+x+200%29

    /27479/intel-pentium-4-processor-631-supporting-ht-t
    echnology-2m-cache-3-00-ghz-800-mhz-fsb.html

    >Przecież jest: Technologia Intel(R) Hyper-Threading ? Tak

    To nie jest vPro, tylkon HT, a to zupełnie coś innego.
    HT to sprzętowa obsługa 2 wątków na rdzeń, system widzi taki
    pojedynczy rdzeń jako dwa rdzenie.
    W opisie procesora nie ma vPro, więc procesor tego nie realizuje.
    Jak realizuje, to jest taki wpis:

    Intel vPro(R) Platform Eligibility ? Yes

    >Co mam mieć wyłączone? Router i nie używać go?

    Nie, cały czas mówimy o dostępie zdalnym do routera, to zostawić
    wyłączone.
    --
    Szwambuł trantiputl