eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingporzadek metod w moduleRe: porzadek metod w module
  • Data: 2011-09-03 20:44:35
    Temat: Re: porzadek metod w module
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > pojedyncze projekty jakie pisalem to poki co skala
    > co najwyzej 30-40 modulow (kazdy modul ma u mnie
    > zwyczajowo kilkaset do tysiaca pareset lini)
    `
    jak np patrze (troche i niedokladnie) na to jaki uklad
    i zaleznosci (zgrubsza) maja moduly (plikowe przestrzenie
    dokladniej bo niecialo mi sie tego kompilowac do
    odzielnych modulow i inkludowalem to wszystko do
    jednego pliku) w mojej niedokonczonej gierce
    'space bots sigma ) to i tak nasuwa to pewne wnioski

    -> winMain.obj // frame (setup/arch)
    -> setupGl.obj // frame (setup)
    -> WndProc.obj // frame (arch)

    -> keyHandlers.obj // frame (arch)
    -> entityPlayerShip.obj // entity agent
    -> entitiesRockets.obj // entity agents
    -> saveLoad.obj // support
    -> hud.obj // support agent
    ->

    -> mouseHandlers.obj // frame (arch)
    -> entityPlayerShip.obj // entity agent

    -> mainLoop.obj // frame (arch)
    -> entityPlayerShip.obj // entity agent
    -> hud.obj // support agent
    -> entitiesAsteroids.obj // entity agents
    -> entitiesStations.obj // entity agents
    -> entitiesBases.obj // entity agents
    -> entitiesSlayers.obj // entity agents
    -> entitiesRockets.obj // entity agents
    -> entitiesCruisers.obj // entity agents
    -> // entity agents
    -> // entity agents
    -> // entity agents
    -> // entity agents
    -> // entity agents
    -> // entity agents
    -> // entity agents
    -> // entity agents
    -> // entity agents
    ->
    ->
    ->
    ->
    ->
    ->



    --> utilsLog.obj //utils
    --> utilsMath.obj
    --> utilsSound.obj
    --> utilsShapes.obj
    -->


    np takie ze charakterystyczne ze polaczenia miedzy
    modulami sa zwykle (z natury mozna powiedziec) jednostronne
    (typu 'uses') albo ze zasadniczo moduly te dziele sie na
    trzy {cztery} rodzaje: utilsy, frame (szkielet aplikacji)
    i moduly encji wlasciwych agentow sceny - {pozatym jeszcze ew
    'support' dla sceny (jak np hud i takie rzeczy)



    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: