    From: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [press] Mandat 5000 zł ?
    Date: Fri, 05 Mar 2010 22:11:36 +0100

    to pisze:

    > Taki jest niestety tego efekt, przez dużą liczbę ograniczeń stawianych
    > przez kretynów przestają one spełniać swoją rolę. Kiedy widzę 50 to tak
    > naprawdę nie wiem, czy postawił je psychiczny, czy też naprawdę jest
    > jakiś powód, by tyle jechać. W mojej okolicy jest np. 60 czy 70 na
    > zakręcie, gdzie jadąc nieco szybciej można spodziewać się pisku opon i
    > jest też 60 na takim, który można przejechać w zasadzie z dowolną
    > prędkością w zależności od posiadanego auta.

    Wspomniana ul. Pileckiego, (3 pasy w 1 stronę rozdzielone pasem zieleni
    i płotem), skrzyżowanie z ul. Herbsta w DC to kuriozum.
    Liczy sie tylko niezbyt ruchliwy wyjazd z Herbsta.

    Przez co najmniej 30 lat nie było tam żadnego ograniczenia, wolno było
    tyle, co po mieście. Dopiero niedawno zrobiono tam światła, pasy,
    postawiono płot na pasie zieleni. Płot się ciągnie aż do skrzyżowania z
    Puławską. W połowie odcinka Herbsta-Piławska były pasy, ale je
    zlikwidowano. Tak więc zadbano o bezpieczeństwo.

    Dla zwiększenia "bezpieczeństwa" zrobiono ograniczenie do 40 i fotoradar
    za skrzyżowaniem. I to już lekka przesada i chyba chęć tłuczenia kasy na
    jadących 60.

    Seco