    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: problem z portami usb
    Date: Fri, 3 Jun 2022 17:30:58 +0200

    On 03/06/2022 09:57, Roman Tyczka wrote:
    > Tylko sprecyzuję, że nie chodzi mi o taki wpinany w port gadżet
    > przelotowy co pokazuje napięcie i prąd przepływający. Chodzi mi o
    > urządzenie podobne do testera kabli sieciowych, z zasilaniem własnym, do
    > którego wepnę kabel oboma wtyczkami i on przepuści prąd oraz sprawdzi
    > liczbę użytych linii w kablu i wszystko zaraportuje choćby diodami.
    > Jest takie coś?

    Nie znam. Najbliżej sa troche lepsze testery prądu/napięcia, które
    pokazują wynegocjowany protokół ładowania (i napięcia na kablach
    sterujących). To czego szukasz, nie widziałem. Do problemu w oryginalnym
    poście nada się częściowo. Ogólnie w kablach USB jest bida - praktycznie
    wszysto jest miernej jakości i pozostaje wydłubać kable 5gbps licząc na
    to, że sa lepsze od zoptymalizowanych 480Mbps.