  • Data: 2022-06-10 08:07:26
    Temat: Re: problem z portami usb
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

    On 10.06.2022 00:35, Marcin Debowski wrote:

    > Bo to tylko na pierwszy rzut oka wygląda na trywialny poblem. Ile tam
    > idzie? Do 20Gbps? Coś musiałoby z taką lub większą prędkością wysyłać,
    > odbierać i liczyć, czy jakoś naczej mierzyć wydolność (tłumienie?), a tu
    > nawet sieci,>1Gb po prawdzie dopiero raczkują.

    Wiem, że nie jest trywialne, ale co jest? A co do testów to nie jestem
    elektronikiem, więc może błądzę, ale wyobrażam to sobie nie jako
    kompleksowe badanie komunikacji USB, ale jako proste, elektryczne
    pomiary każdej linii osobno, mierzenie spadków napięcia, oporu, innych
    istotnych a możliwych do mierzenia parametrów i oceniania czy spełnia
    określone wymagania typu spadek napięcia nie większy X itd...

    > Patrzyłem czy nie ma
    > jakiś adapterów 10Gb - usb 3.x, bez szału, ale coś się znajdzie, więc
    > może tak? Spinasz dwie maszyny z jakimś adapterem usb-usb pośroku i
    > jedziesz iperf czy podobnym. Może nawet sam sobie coś takiego z
    > ciekawości zrobię.

    Fajny pomysł, choć 10Gb to jednak nie pomierzy USB3.2 gen.2. Ale fakt,
    że resztę złapie. Poszukałem takiego adaptera i kosztuje 65 pln...

    https://www.amazon.pl/interfejsowy-ultracienki-kom%C
    3%B3rkowych-notebook%C3%B3w-komputer%C3%B3w/dp/B08GC
    QGB8M

    Masz lepsze oferty?

    btw jak się zdecydujesz i potestujesz to koniecznie napisz gdzieś o tym

    --
    pzdr
    Roman