  • Data: 2009-08-04 20:19:08
    Temat: Re: problem z przygasaniem ledow w aucie
    Od: "Artur" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ici" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h5a3te$7gj$1@news.onet.pl...

    > A jakiś schemacik do tego patentu?

    schemaciku nie mam ale probowalem tez sterowac plytka arduino i efekt jest
    ten sam a tego schemat jest tu:
    http://arduino.cc/en/uploads/Main/arduino-duemilanov
    e-schematic.pdf
    i tu na wyjsciu mialem tranzystor MJE3055T

    ogolnie diody mam polaczone szeregowo po 3 lub 4 sztuki i prad jest dobrany
    sporo ponizej nominalnego

    /pisząc na priv usuń z adresu myślnik/