eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleproblem z silnikiem w dt125 › Re: problem z silnikiem w dt125
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: michu <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: problem z silnikiem w dt125
    Date: Thu, 15 Oct 2009 20:11:05 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <hb7s43$nli$1@news.onet.pl>
    References: <hb7ifm$s19$1@news.onet.pl> <hb7p8u$f8b$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ust112.p2.interarena.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1255633859 24242 213.25.188.112 (15 Oct 2009 19:10:59 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Oct 2009 19:10:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hb7p8u$f8b$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:612268
    [ ukryj nagłówki ]

    Sysek pisze:
    > michu pisze:
    >> Cos mi sie stalo z silnikiem w yamaszce, od trzeciego biegu w gore nie
    >> chce sie wkrecac na wiecej niz 6500 rpm. Wyglada to tak: ruszam,
    >> ciagne na jedynce potem dwojce do 10000 rpm, w momencie kiedy wrzucam
    >> trojke silnik gasnie az obroty spadna do 6500, wtedy zapala ale chodzi
    >> nierowno, nazwal bym to "chechlaniem", nie chce sie rozkrecic do
    >> wiecej niz 6500 - jest tak na kazdym biegu od 3 do 6. jak ujme gazu
    >> zeby obroty spadly bardziej i dam ponownie chodzi rowno ale tylko do
    >> tych 6500 - w momencie kiedy do tych obrotow sie wkreci traci moc i
    >> zaczyna chodzic nierowno. Przy 6500 im wiecej gazu daje tym bardziej
    >> przerywa, jak jest tylko lekko odkrecona manetka chodzi rowno, ale jak
    >> proboje dac gazu natychmiast zaczyna znow przerywac.
    >> Ma ktos pomysl co tam sie spizylo i jak to naprawic?
    >> DT rocznik 98
    >> pozdrawiam
    >
    > Miałem identyczną sytuację w KTM Sting 1999 to ten sam silnik.
    > zapchany tłumik.
    > Odkręć tłumik i spróbuj na samym dyfuzorze.
    >

    obadam jutro sprawe, w sumie ostatnio wyjezdzilem 5 litrow wachy z dwa
    razy za duza iloscia oleju (nie bylem pewny czy juz wlalem olej wiec
    wlalem drugi raz, potem se przypomnialem ze jednak juz na poczatku byl
    wlany), moze sie nie przepalal i zasyfil tlumik
    michu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: