eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleproblem z silnikiem w dt125 › Re: problem z silnikiem w dt125
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Sysek <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: problem z silnikiem w dt125
    Date: Tue, 20 Oct 2009 19:22:52 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 41
    Message-ID: <hbkrlc$3sg$1@news.onet.pl>
    References: <hb7ifm$s19$1@news.onet.pl> <hbd9kr$ure$1@news.onet.pl>
    <hbkam8$gdd$1@news.onet.pl> <hbkc5i$649$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 82.160.16.4
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1256059372 3984 82.160.16.4 (20 Oct 2009 17:22:52 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Oct 2009 17:22:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hbkc5i$649$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:612543
    [ ukryj nagłówki ]

    KJ Siła Słów pisze:
    > Sysek pisze:
    >
    >
    >> U mnie YPVS nie ma znaczenia, jest odwrócony o 180 stopni.
    >
    > eee.. no nie bardzo rozumiem, masz odwrocony o 180 w stosunku do tego
    > jak miales czy w stosunku do tego jak ma wersja niekastrowana ?
    >
    >
    >> Wywalona jest zwężka w kolanku przed dyfuzorem.
    >
    > bo to chyba kastrat byl, jak mial taka zwezke ?
    >
    >> Potem uparcie stawiam na wydech.
    >
    > Bardzo mozliwe - to trzeba dobrze przepalic zeby usunac syfy.
    >
    > KJ

    Na szczęście moduł był bez blokady full open
    wywaliłem zwężkę i przekręciłem YPVS tak , że wcale nie zamyka wylotu z
    cylindra, czyli o 180st.
    Różnica Panie w kopie jest kolosalna, wprawdzie ja tym polatam
    sporadycznie , bo to sprzęt syna, ale spoko leci ok 130km/h i rwie na
    koło tylko furczy. Przed zabiegami chirurgicznymi vmax był ok 100-110 z
    wiatrem na kółko tylko ze sprzęgła.

    Co do tego tłumika to pamiętasz jak pisaliśmy jakiś czas temu , miałem
    podobny objaw. Nagle jakby ktoś go wykastrował. Myślałem , że padł moduł
    ale poszedł do niezłego elektryka on stwierdził , że OK. W między czasie
    został wyczyszczony gaźnik, filtry , właśnie tam jest jeszcze taki
    śmieszny filtr z siateczki w gaźniku przy wlocie paliwa , potrafi się
    też często zabić. I dalej było to samo. W końcu w myśl zasady ,że
    najprostsze rozwiązania są najskuteczniejsze został zdjęty tłumik ,
    dyfuzor został na miejscu. I moto nabrało chęci do życia. Niestety
    opukiwanie i przepalanie nic nie dały, trzeba było pruć.


    --
    Sysek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: