  • Data: 2009-10-20 17:22:52
    Temat: Re: problem z silnikiem w dt125
    Od: Sysek <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KJ Siła Słów pisze:

    > eee.. no nie bardzo rozumiem, masz odwrocony o 180 w stosunku do tego
    > jak miales czy w stosunku do tego jak ma wersja niekastrowana ?

    > bo to chyba kastrat byl, jak mial taka zwezke ?

    > Bardzo mozliwe - to trzeba dobrze przepalic zeby usunac syfy.
    >
    > KJ

    Na szczęście moduł był bez blokady full open
    wywaliłem zwężkę i przekręciłem YPVS tak , że wcale nie zamyka wylotu z
    cylindra, czyli o 180st.
    Różnica Panie w kopie jest kolosalna, wprawdzie ja tym polatam
    sporadycznie , bo to sprzęt syna, ale spoko leci ok 130km/h i rwie na
    koło tylko furczy. Przed zabiegami chirurgicznymi vmax był ok 100-110 z
    wiatrem na kółko tylko ze sprzęgła.

    Co do tego tłumika to pamiętasz jak pisaliśmy jakiś czas temu , miałem
    podobny objaw. Nagle jakby ktoś go wykastrował. Myślałem , że padł moduł
    ale poszedł do niezłego elektryka on stwierdził , że OK. W między czasie
    został wyczyszczony gaźnik, filtry , właśnie tam jest jeszcze taki
    śmieszny filtr z siateczki w gaźniku przy wlocie paliwa , potrafi się
    też często zabić. I dalej było to samo. W końcu w myśl zasady ,że
    najprostsze rozwiązania są najskuteczniejsze został zdjęty tłumik ,
    dyfuzor został na miejscu. I moto nabrało chęci do życia. Niestety
    opukiwanie i przepalanie nic nie dały, trzeba było pruć.

    --
    Sysek