    From: "vari" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: (prośba) numery dial-up
    Date: Tue, 21 Jul 2009 15:24:13 +0200

    > A jak sie zaopatrujesz na taka czysto toretyczna sytuacje:
    > &tp uznaje vari-emu, potencjalna reklamacje i proponuja mu jako usluge
    > powszechna ISDN-a w cenie analoga, zeby mogl korzystac swobodnie z modemu
    > analogowego. Jest spora szansa, ze na tej kiepskiej linii ISDN bedzie
    > dzialal bez problemu, na modemie analogowym podpietym do ISDN-a mozna
    > spokojnie wyciagnac 53-54kbit/s.
    > Czy w tym wypadku jest spelniony wymog uslugii powszechnej? Pomijajac
    > fakt, ze xDSL nie bedzie na tym dzialal.

    "A ja ogolić nie pozwolę !"

    Mam w nosie oferry TP, które łączą się ze ZMIANĄ umowy.
    Ja mam podpisaną umowę i mnie TP nie nabierze na łode podgrzybki.
    Już raz mnie próbowali wydymać bez mydła gdy miałem umowę na Neo 256 a mogli
    (NAGLE) świadczyć tylko 128 kb/s.
    Zaproponowali mi abym zmienił umowę. Oczywoście nie bylo (i dziś nie ma)
    umów "promocyjnych" na tak małe prędkości (czytaj : NORMALNYCH cen) i
    płaciłbym coś około 150 zł miesiecznie za 128 kb/s.
    Odpisałem im że ja nie głupi i tak nie zrobię.
    Oczywiscie nadal musiałem płacić cenę za 2556 kb/s mając zmniejszoną
    prędkość na porcie (PRZEZ TECHNIKÓW) na 128 kb/s.
    Przeczytałem w necie że ludzie majacy po 1 MB/s a tranfery na poziomie 512
    skutecznie (o dziwo) dostali od TP obniżenie opłaty abonamentowej.
    A tam chodziło o transfery synchronizację mieli OK).
    Ja synchronizację miałem niezgodną z umową i......reklamację odrzucili (i
    tylko to zdanie miało sens merytoryczny w odpowiedzi bo dalej nie odnosili
    się ani do spraw technicznych ani prawnych tylko jakiś marketingowy bełkot).
    Odrzucili reklamację, zaniżonej predkosci PORTU !!!!
    No i na własny koszt zmusiłęm monterów aby zorganizowali ten przyrząd
    (normalnie nie mają go na stanie) i jeszcze jakiegoś tam specjalistę i przez
    cały dzień po studzienkach łazili i znaleźl parę na ktoej te 256 zgodnie z
    umową działa (prędkość na porcie już na mój wniosek przywrócono do 256).
    Ale i tak jeszcze miałem trzaski i detekcje pasożytniczą sygnałów w.cz. ADSL
    (i rozwalało synchronizację co chwila).
    Wtedy to wpadłem a pomysł aby ten naturalny półprzewodnik
    metal-tlenek-metalu na tym zalanym masą bitumiczną miejscu po awarii -
    zniwelować.
    Poprosiłem aby mnie przełączoni na PG "odwotnie" (zamielili żyłę A i B).
    Tak jak myślałem - po chwili trzasków po pierwzym podniesieniu słuchawki -
    elektroliza zjadla ten półprzewodnik.
    Tak wiec teraz nie ma problemów gdy rozmawiam przez telefon (wcześniej każde
    podniesienie sluchawki powodowało rosnący szum , rozwalenie snchro modemu i
    popiskianie pilotów (nośnych) modemów ulegajacych detekcji).
    A bywało że bez zamkniecia pętli nagle S/N gwałtownie malał.
    Tak więc jednak udało się wiedzą i znajomosciami SKORZYSTAĆ w pełni z opcji
    za którą płacę.
    A w ilu sprawach TPSA jedzie na "jeleniu" ?
    Ciekawe co będzie teraz.
    vari