  • 1. Data: 2012-01-03 16:19:19
    Temat: przedluzka POTS (POTS over IP)
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    potrzebuje zrobic "przedluzke" linii POTS via IP (VoIP).

    Generalnie chcialbym, aby to dzialalo w ten sposob:

    - linie POTS wpinam do bramki a bramke do LAN.....bramke w LAN i dalej
    kabel do telefonu (aparatu).
    - przychodzi sygnal dzwonienia a bramka przenosi sygnal dzwonienia na
    druga strone....i dzwoni aparat, jak podniose sluchawke to zaczymam
    rozmowe
    - podnosze sluchawke a bramka automatycznie przylacza mnie do linii
    POTS (via bramki, ktore komunikuja sie via LAN) i slysze dialtone z
    linii POTS a nie z bramki.

    Nie chcialbym, aby to wszystko funkcjonowala na bazie jakis dziwnych
    sztuczek. Takie bramki nie maja nic innego robic.

    Jest cos takiego na rynku za rozsadne pieniadze?

    --
    szukajac po necie przed chwila znalazlem takie pojecie jak POTS over
    IP, ale byly to jakies $$$$$ korporacyjne rozwiazania nie na moja

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-01-03 18:06:40
    Temat: Re: przedluzka POTS (POTS over IP)
    Od: MD <deptula@_gmail_.com>

    W dniu 2012-01-03 17:19, a...@p...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > potrzebuje zrobic "przedluzke" linii POTS via IP (VoIP).

    ..

    > Jest cos takiego na rynku za rozsadne pieniadze?

    jest RP-FXO04A firmy Repotec i jako "odbiornik" RP-FXO02A tejze firmy

    mam taki komplet do sprzedania, czy za rozsądne pieniądze...hmm.. a ile
    to dla Ciebie rozsądne pieniądze? :)

    pozdr MD

  • 3. Data: 2012-01-03 19:23:14
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Jest cos takiego na rynku za rozsadne pieniadze?

    uzywam najtanszych linksysow, jakies spa cos tam
    kosztuje chyba 150 za sztuke, dziala na tym fax przez ip

  • 4. Data: 2012-01-04 10:11:48
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2012-01-03 17:19, a...@p...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > potrzebuje zrobic "przedluzke" linii POTS via IP (VoIP).

    [..]
    Ja używam do tego SPA3102 (do "odbioru" POTS'a na VoIP), a potem SPA922/SPA303.
    Tyle że u mnie wchodzi dodatkowo do tego jeszcze asterisk, ale da się chyba bez
    tego skonfigurować.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 5. Data: 2012-01-19 10:42:30
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > szukajac po necie przed chwila znalazlem takie pojecie jak POTS over
    > IP, ale byly to jakies $$$$$ korporacyjne rozwiazania nie na moja

    SPA3102 + PAP2T + wiedza jak skonfigurowac.

    t-1