  • 21. Data: 2010-11-18 19:57:09
    Temat: Re: przejściówka USB>złącze pinowe
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 18 Nov 2010 20:42:05 +0100, animka napisał(a):

    > Gdzie sprzedajesz stare części? Ode mnie nikt nie chciał kupić i leżą w
    > domu.

    Co masz na zbyciu? Może bym coś kupił.

    [ Lord Marshal: Irgun. One of my best. Richard B. Riddick: If you say so. ]
    [ ("The Chronicles of Riddick") ]

  • 22. Data: 2010-11-18 19:59:46
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 18.11.2010, animka napisał(a):

    > Gdzie sprzedajesz stare części? Ode mnie nikt nie chciał kupić i leżą w
    > domu.

    Allegro/eBay. IMO to kwestia opisu - staram się podać maksimum informacji
    (specyfikacja) i linki do supportu producenta (sterowniki, oprogramowanie)
    no i obowiązkowo wyraźne zdjęcia - ludzie wtedy chętniej wydają kasę. ;D
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 23. Data: 2010-11-18 20:14:36
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-18 20:59, Michal Lukasik pisze:

> [...]
    > no i obowiązkowo wyraźne zdjęcia - ludzie wtedy chętniej wydają kasę. ;D

    Na eBay'u skasowałam konto, a na Allegro zamieszczałam 2 razy z opisami
    i zdjęciami.
    Szkoda czasu. Ludzie nawet za darmo nie wezmą części do starszych
    komputerów. Pamięci też. Tam jest masa chętnych do oddania/sprzedania.

    --
    animka

  • 24. Data: 2010-11-18 21:42:21
    Od: Vituniu <v...@g...com>

    > Nie.

    Tak.

    > Nadal nie napisa e jaki masz.

    No nie napisalem. To Ty sobie wywrozyles wszystko z fusow
    i arbitralnie sprzedajesz swoje porady jako jedynie sluszne.

    > Nie wiem jak stary socket musia by to by
    > by nie da o si znale taniej (do 30z ) p yty g wnej z USB2.0.

    S370, jak sam dalej napisales. Zatem w gre wchodzi
    tak jak z kolei ja napisalem - plyta, procesor i raczej pamiec.

    Co wiecej - zeby uciac dalsze dywagacje - plyta musi
    miec rozmiar FlexATX a umiejscowienie procesora musi
    wypadac w tym samym miejscu. Inaczej dorzuc do kosztorysu
    takze nowa obudowe.

    > Chyba nie powiesz, e kupi e OEM na MB,
    > gdy mo na by o na mysz, RAM, czy cho by flopa?

    Kupic to sobie moglem z butelka wody po goleniu marki Brutal nawet.
    Co to niby ma zmienic? AFAIR po instalacji i rejestracji licencja
    jest
    zwiazana z danym zestawem komputerowym.

    > To nie ja mam zamiar lutowa "paj ka".

    Jakiego znowu pajaka? Pelnoprawny interfejs z wlasna
    plytka drukowana. :)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    PS:
    Z mojej strony EOT.

  • 25. Data: 2010-11-18 23:15:58
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 13:57:36 +0100, Lagod napisał(a):

    > Widział ktoś kabelek który jest przejściówką:
    > na jednym koncu męskie USB, na drugim złącze 9-pinowe USB, takie jak
    > jest na płytach głównych.

    Widziałem, nawet podwójne, takie jakie potrzebujesz, ale tylko na
    zdjęciach:
    http://www.xpcgear.com/pinhead2usbx2.html
    http://cgi.ebay.pl/150515550831
    http://cgi.ebay.co.uk/330496067294

    --
    GLaF

  • 26. Data: 2010-11-19 16:29:26
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "animka" wrote
    > Szkoda czasu. Ludzie nawet za darmo nie wezmą części do starszych komputerów.
    Pamięci
    > też. Tam jest masa chętnych do oddania/sprzedania.

    Bez problemu ostatnio sprzedałem kartę graficzną - EVGA GTX260.
    Nawet dostałem cenę znacznie lepszą, niż się spodziewałem.

    Podstawa to rzetelny opis i dobre zdjęcia.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 27. Data: 2010-11-19 19:41:36
    Temat: Re: [OT] przejściówka USB>złącze pinowe
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "animka" napisała:

    > na Allegro zamieszczałam 2 razy z opisami i zdjęciami.
    > Szkoda czasu. Ludzie nawet za darmo nie wezmą części
    > do starszych komputerów. Pamięci też. Tam jest masa
    > chętnych do oddania/sprzedania.

    Tam jest przede wszystkim masa pospolitych cwaniaczków, którzy owszem,
    "kupią" i starsze części, ale tylko po to, aby podmienić je na swoje
    uszkodzone i odesłać Ci z reklamacją że "nie działa". Wystaw je na Gumtree,
    tam się handluje twarzą w twarz i często od razu po fizys widać, czego można
    się po kim spodziewać i zawczasu spuścić delikwenta ze schodów ;->

    JoteR

  • 28. Data: 2010-11-20 18:19:01
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 18.11.2010, Vituniu napisał(a):

    > No nie napisalem. To Ty sobie wywrozyles wszystko z fusow
    > i arbitralnie sprzedajesz swoje porady jako jedynie sluszne.

    Sprzedaje swoje porady jako mające sens i jakąś "przyszłość" (no i jak to
    już ktoś to słusznie zauważył to grupa dyskusyjna i każdy może wyrazić
    opinię).
    IMO modernizujesz kompa, który jest "ślepą uliczką". Co będzie po USB2.0?
    Seraial-ATA? RAM? (Nawet jeśli znajdziesz odpowiednio duży to będzie drogi
    i dodatkowo ograniczy Cię chipset - co masz? i815 czy VIAPro133? (pomijam
    SiS bo wszystko co starsze od 735 jakieś takie nieużyteczne jest/było).
    Prędzej czy później przyjdzie czas na zmianę jak nie MB to całego kompa.

> [...]
    > miec rozmiar FlexATX a umiejscowienie procesora musi
    > wypadac w tym samym miejscu. Inaczej dorzuc do kosztorysu

    Skoro to S370 to max Coppermine, czyli żaden demon wydajności - nie ma po
    czym płakać (nie pisałeś nic o FCPGA2 więc Taulatin odpada, a nawet jeśli
    to na ten "rarytas" znajdzie się kupiec).
    No i sam Win na 90% to 2000, który jest "trupem".
    Zaczynam myśleć, że Lagod zaraz (a może już [???]) będzie mógł mi
    *słusznie* zarzucić poradę kupna nowego (w znaczeniu innego, używanego)
    komputera. ;D

    > Kupic to sobie moglem z butelka wody po goleniu marki Brutal nawet.
    > Co to niby ma zmienic? AFAIR po instalacji i rejestracji licencja
    > jest zwiazana z danym zestawem komputerowym.

    Czyli jak zepsuje Ci się MB to kupujesz nowy Windows? ;D
    Systemy M$ sprzedawane do bodajże 2005 roku (jakoś wtedy zmienili
    licencję) można było zgodnie z licencją przenieść na nową MB, a to
    praktycznie nowy komputer - suport nie robi problemów z aktywacją przez
    telefon (sprawdzone w praktyce).

    > Jakiego znowu pajaka? Pelnoprawny interfejs z wlasna
    > plytka drukowana. :)

    Jasne. I nie żebym Ci nie wierzył. ;D

    Podsumowując. Nie wiem jak długo chcesz podtrzymywać przy życiu "trupa".
    Może czas już pomyśleć o czymś nowszym. [???]
    Do 300zł można kupić dobry, poleasingowy komputer np. z Sempronem i WinXP.
    Taniej można bez systemu, a na Windows świat OSów się nie kończy.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 29. Data: 2010-11-20 19:21:01
    Od: Vituniu <v...@g...com>

    On 20 Lis, 19:19, Michal Lukasik <m...@t...pl> wrote:

    > Skoro to S370 to max Coppermine

    Bzdura.

    > (nie pisałeś nic o FCPGA2 więc Taulatin odpada

    Mieszasz nazwe gniazdka z nazwa obudowy procesora.

    Reszte pitu-pitu pomijam.

    > Podsumowując. Nie wiem jak długo chcesz podtrzymywać
    > przy życiu "trupa". Może czas już pomyśleć o czymś nowszym. [???]

    Nie. Nie czas. To specyficzny komputer do specyficznych zadan.
    Po prostu - nie mieniasz mlotka, tylko dla tego, ze pojawil sie nowy
    model.
    Stary wbija gwozdzie rownie dobrze.

    I koniec dyskusji, bo (primo) lamie wlasne slowo o
    niekontynuowaniu offtopa i (secundo) nie sadze,
    zebys zrozumial.

    Vituniu.

  • 30. Data: 2010-11-21 21:21:39
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 20.11.2010, Vituniu napisał(a):

    > Bzdura.

    > Mieszasz nazwe gniazdka z nazwa obudowy procesora.

    Niczego nie mieszam. Cały czas "zgaduję" co też siedzi w Twoim "kadłubku
    FS" i z tego co pamiętam, żaden FS nie obsługiwał "Tulipana" bez
    odpowiedniej przejściówki (albo tzw. "drut moda"), o której posiadanie Cię
    nie posądzam. Stąd założenie, że masz max Coppermine.

    > Reszte pitu-pitu pomijam.

    Idę o zakład, że większość "pitu-pitu" pokrywa się z prawdą.

    > Nie. Nie czas. To specyficzny komputer do specyficznych zadan.

    Tak, tak. Wszystko u Ciebie wygląda i działa "specyficznie". ;D

    > Po prostu - nie mieniasz mlotka, tylko dla tego, ze pojawil sie nowy
    > model.
    > Stary wbija gwozdzie rownie dobrze.

    "Co ty k*a wiesz o młotkach?" ;D
    Jeśli większy i cięższy pozwoli wbić gwóźdź nie 10-cioma uderzeniami a
    dwoma - to owszem, zmienia się jak najbardziej.

    > I koniec dyskusji, bo (primo) lamie wlasne slowo o
    > niekontynuowaniu offtopa i (secundo) nie sadze,
    > zebys zrozumial.

    Owszem, w wielu kwestiach ciężko mi Cię zrozumieć.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/