  • Data: 2024-02-03 12:18:05
    Temat: Re: psychoza diesli
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.02.2024 o 09:11, Trybun pisze:

    > Zdaję, że na paliwie sprzed dwu dekad nowy diesel daleko nie zajedzie,
    > ale nie słyszałem aby dla spychaczy był teraz produkowany jakiś inny
    > specjalny ON niż do mojego CRDI.

    Specjalny nie jest, ale sposób transportu i przechowywania wpływa mocno
    na jego jakość, a od kiedy w ON jest 5-7% dodatków z olejów roślinnych,
    to ten degraduje w zależności od temp. nawet w 2-3 miesiące.
    I nikt koparką, spychaczem czy traktorem na CPN "codziennie" nie
    zajeżdża tylko firmy mają swoje magazyny na paliwo, czasem po kilka
    tysięcy litrów.
    Zalewałeś kiedyś lub zalewałbyś takie zasyfione paliwo do swojego CRDI?