    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: pytanie bardziej informatyczne
    Date: Sun, 6 Nov 2022 22:04:52 +0100

    > czy wiesz jakiego VPN/ tunelu używa ten modem?
    > czy masz dostęp do konfiguracji czy nawet oprogramowania tego modemu?

    Do konfiguracji oczywiście tak, do firmware oczywiście nie.
    Komunikacja, z której korzystam jest po TCP.

    Jak wygląda autoryzacja samego modemu do serwera producenta nie wiem -
    od strony modemu to jest hasło oraz numer modemu.

    > Proxy (jakiekolwiek by to nie było) może nie zadziałać jeżeli producent
    > autentykuje / autoryzuje się po PKI

    Nie wydaje mi się, ale tego nie wiem.

    > Ale co właściwie chcesz osiągnąć?
    > Podgląd komunikacji?

    Chodzi raczej o kwestie "polityczne".
    Rzecz w tym, żeby "ukryć" adres oryginalnego serwera - z pewnych
    względów wolę, żeby był tam adres mój.

    Nie potrzebna mi żadna ingerencja ani żaden podgląd w tym momencie.