    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: pytanie o njumobile
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Tue, 11 May 2021 13:31:34 +0200

    On Tue, 11 May 2021 13:06:47 +0200, Monika Głowacka wrote:
    > Mam pytanie, czy ofercie trio jeśli dwa pozostałe numery do nikogo nie
    > dzwonią i nie korzystają z internetu, służą tylko do odbierania, to
    > abonament za drugi i trzeci nr jest za 0zł ?

    Orange tak to opisuje, ze to juz jest powod, aby omijac :-)
    Albo zglosic do UOKiK.

    https://www.njumobile.pl/oferta/abonament-trio/dodat
    kowa-karta-sim

    "Za połączenia na numery komórkowe i stacjonarne, SMS-y, MMS-y i
    internet w kraju i w roamingu w UE każdy numer płaci zgodnie z
    cennikiem w nju na abonament tj.: 19 gr/minuta, 9 gr/SMS, 19 gr/MMS,
    19 gr/1 MB do momentu, aż wspólnie osiągną maksymalną kwotę wydatków w
    ramach usługi numeru głównego np.: 29 zł w usłudze "bez limitu 29 zł".
    Później obydwa numery korzystają z usług bez limitu zgodnie z usługą
    numeru głównego."

    Niby trio, a opis dla pary. Albo i nie, bo rysunek - dodatkowy nr dla
    pary.

    Ja to jednak tak rozumiem, ze za trzy nr mozesz np placic ok 37zl,
    (19+9+9), przy czym:
    -obowiazują normalne zasady rozliczania nju ... czyli wysoce
    prawdodpodobne, ze ten jeden aktywny numer nabije 19zl za rozmowy i
    internet,

    -pozostale numery tez moga korzystac, po prostu szybciej dobijecie
    tych 19 zl,

    -stale placisz te dodatkowe 9+9 zl za dodatkowe numery,

    -najtanszy abo 19zl nie obejmuje SMS, wiec za nie zaplacisz dodatkowo
    ... ale nie wiecej, niz 9 zl,

    -w abo 19zl internet ma limit danych 1-3 GB, dzielony miedzy troje ...
    ale jesli oni nie korzystaja, to bedzie dla jednej.

    Czyli miesiecznie powinno wyjsc 37-46zl, w zaleznosci od ilosci
    wyslanych SMS/MMS.

    No i jeszcze jakies inne kombinacje, jak widac w porownaniu -
    np 67 zl da 3x no limit i 30-90GB do podzialu.

    J.