eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyquattro vs. xDriveRe: quattro vs. xDrive
  • Data: 2010-01-27 18:43:31
    Temat: Re: quattro vs. xDrive
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kli pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=dGWsogAlZLE&feature=r
    elated
    >
    > czesc.
    > do znawcow zapytanie - nie wiecie dlaczego to nowe a8 dalo ciala w tym tescie?
    > uszkodzony torsen? wylaczony esp? koniecznosc czesciowego dotkniecia hamulca
    > podczas testu - czego nie zrobiono?
    > a moze po prostu xd jest lepszy?

    Ale lepszy do czego?
    Do zjeżdżania z takich rolek z pewnością - doskonały do tej sztuczki
    będzie każdy haldex.

    I tak jak piszesz - mając Torsena wystarczy lekko przycisnąć hamulec
    żeby samochód pojechał.

    > wg zrodel, w tym wiki, torsen powinien pasc tylko w stuacji gdy jedno przednie i
    > oba tylne kola calkowicie straca przyczepnosc...

    Torsen potrafi przenieść kilkukrotnie większy moment na jedną stronę
    dyferencjału niż na drugą.

    Jeżeli jedno koło wisi w powietrzu to takie koło nie stawia oporu, a
    zero nawet razy sześć to nadal zero.

    Przewaga napędów stałych i mechanicznych blokad takich jak torsen czy
    szpera jest taka że działają od razu i cały czas.
    Napędy dołączane albo blokowane elektronicznie działają z jakimś tam
    opóźnieniem i dopiero po wykryciu sytuacji której mają przeciwdziałać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: