  • Data: 2023-04-11 04:09:41
    Temat: Re: rdzewienie styków w myszce
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.04.2023 o 22:44, Adam pisze:
> [...]
    -teczy-porownanie-czterech-typow-przelacznikow-klawi
    atury-spc-gear-gk530/

    > Oczywiście. Jest to całkowicie subiektywne.
    >
    > Ja osobiście wolę klawisze z dłuższym skokiem.
    > Może niekoniecznie, jak w starych maszynach do pisania typu Royal czy inny
    > Remington, ale lubię jednak, jak się klawisz wyraźnie rusza.
    > Nie lubię płytkich klawiatur, jak ostatnio są w laptopach.

    W moim klawisze są duże, nic ich nie słychać, klawietura podświetlana. O
    komputerze który jest bardzo blisko już zapominam, a ten duży ekran jak
    włączę komputer to już mi na nerwy działa. W laptopie wszystko lepiej widać.

    --
    animka