  • Data: 2024-04-19 16:41:21
    Temat: Re: regulacja prądu ?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Sądzę że to koło ma więcej, bo takie są przepisy, ze musi być opisane
    > jako 250W...ale moc uwzględnia max obroty...o których nie jest napisane
    > :).

    Pewnie tak. Wiem że przy moich 100 kg ledwo jechała. To była jakaś
    hulajnoga dla chudego nastolatka. Nie sprawdziła się.

    > Akumulator 6V 15Ah :) a z niego ładuję telefon, lampy, nawet migacze,
    > światło "stop" + radio w konsoli.

    To ty chyba setki kilometrów tym rowerem robisz? :) U mnie to nie ma
    sensu, robię max kilka km załatwiając różne sprawy na mieście (czasem
    trzeba gdzieś podjechać parę km, nie chce mi się brać samochodu), a tym
    lepszym rowerem maksymalnie ze 20 km na różnych wycieczkach po okolicznych
    lasach (pakuję rowery na busa i jeździmy np. po lesie).

    W zasadzie jedyne, co ma wytrzymać długo, to telefon, ale on spokojnie
    cały dzień wytrzymuje (a jak nie wytrzyma, to mam power banki).

    > Aku zwykły żelowy ale jego pojemność wystarcza na sporo.

    W samochodzie mam żelowy (12 V 9 Ah) to akcesoriów, spokojnie jest w
    stanie zasilać radiotelefony, kamery, oświetlenie paki, wentylację przez
    wiele godzin. Nawet lodówkę turystyczną zasila, jak jest potrzeba, choć
    przez regulowany step-down, żeby go od razu nie zamordować (to z 5 A przy
    12 V, ale lodówka spokojnie działa i przy niższej mocy, 10 W). A potem
    spokojnie, powoli, doładowuje się podczas jazdy z SEPIC-a z ograniczeniem
    prądu.

    --
    - Protip na święta. Zapakuj puste pudełka i podłóż je pod choinkę. Za
    każdym razem, gdy twoje dziecko będzie niegrzeczne, wrzuć jedno do