-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!border2.nntp.ams1.gi
ganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl
!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: remont silnika
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@1...0.0.1>
<smrj00$buu$1$Janusz@news.chmurka.net>
<619189ea$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
<smuipp$hj8$1$Janusz@news.chmurka.net>
<61941254$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1> <sn2klb$psq$1@gioia.aioe.org>
From: "Irek.N." <i...@t...jest>
Date: Wed, 17 Nov 2021 13:40:06 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.7.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <sn2klb$psq$1@gioia.aioe.org>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 13
Message-ID: <6194f826$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.37.153.169
X-Trace: 1637152806 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 519 178.37.153.169:53686
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2699237
[ ukryj nagłówki ]> Rozhartowany wałek i zębatka. Przewężenia drutu i zwiększona oporność.
> Zwiększona szczelina powietrzna obwodu magnetycznego. Przekłada się na
> mniejszą moc i małą żywotność.
> Kto coś doda?
Zdjęte kilka blaszek, więc obwód magnetyczny nie zamyka się na takiej
samej długości. Izolacja pewnie trzyma, ale daleko jej do oryginału z
nie maltretowanych uzwojeń. A co z izolacją samych płaskowników,
malowali je? No i zakładamy, że to kiedykolwiek było hartowane. :)
Tak czy siak, ja jestem pod wrażeniem zaradności.
Miłego.
Irek.N.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.11.21 13:57 RoMan Mandziejewicz
- 17.11.21 16:17 Janusz
- 17.11.21 16:44 Janusz
- 17.11.21 22:51 Irek.N.
- 17.11.21 23:44 RoMan Mandziejewicz
- 17.11.21 23:55 Irek.N.
- 15.12.21 01:31 tck
Najnowsze wątki z tej grupy
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
Najnowsze wątki
- 2024-05-21 napoje gazowane
- 2024-05-21 Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- 2024-05-21 pod prąd
- 2024-05-21 Hammerite i konserwacja podwozia
- 2024-05-22 Procesor NMOS i karta CF
- 2024-05-21 Jak sprawdzic uC
- 2024-05-21 radyjko znalazłem
- 2024-05-22 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Kontraktor <=
- 2024-05-22 Rudno => Senior DevOps Engineer <=
- 2024-05-22 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-05-22 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-22 Katowica => Specjalista ds. rozliczeń frachtu <=
- 2024-05-22 Katowice => Freight Billing Analyst <=
- 2024-05-21 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-05-21 Warszawa => Business Systems Sales Representative <=