  • 1. Data: 2021-11-14 13:37:27
    Temat: remont silnika
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    like a pro

    https://www.youtube.com/watch?v=9S-ruzc15Gw

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 2. Data: 2021-11-14 19:02:39
    Temat: Re: remont silnika
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 13:37, PiteR pisze:
    > like a pro
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=9S-ruzc15Gw

    To i tak lepsze niż ich produkcja klocków hamulcowych
    https://youtu.be/IL031aSTSuI

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2021-11-14 22:12:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:smrj00$buu$1$Janusz@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > To i tak lepsze niż ich produkcja klocków hamulcowych
    > https://youtu.be/IL031aSTSuI

    piękne

  • 4. Data: 2021-11-14 23:12:58
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    > To i tak lepsze niż ich produkcja klocków hamulcowych
    > https://youtu.be/IL031aSTSuI

    A ja jestem pełen podziwu jak sobie radzą.
    Zobacz jak przezwajają wirnik rozrusznika, mistrzostwo świata dosłownie.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 5. Data: 2021-11-15 16:15:25
    Od: Peter <p...@o...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 13:37, PiteR pisze:
    > like a pro
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=9S-ruzc15Gw

    też oglądam te pakistańskie kanały serwisowe i w głowie się nie mieści
    co oni tam robią

    a ten na filmie to ma klucz dynamometryczny to jakaś wyższej klasy ekipa

  • 6. Data: 2021-11-15 22:17:43
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 23:12, Irek.N. pisze:

    > A ja jestem pełen podziwu jak sobie radzą.
    Ale ja się z nich wcale nie śmieję, też podziwiam jak sobie radzą i co
    potrafią wyprodukować w tak prymitywnych warunkach.
    Chodziło mi o to że te 'hamulce' ich mogą być dość daleko skutecznością
    od naszych, tu technologia i jej parametry ma decydujące znaczenie, a
    trudno oczekiwać że ta ich prasko-spiekaczka trzyma parametry o składzie
    masy już nie mówiąc.

    > Zobacz jak przezwajają wirnik rozrusznika, mistrzostwo świata dosłownie.
    Daj linka.

    --
    Janusz

  • 7. Data: 2021-11-15 22:18:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-11-15 o 16:15, Peter pisze:

    > też oglądam te pakistańskie kanały serwisowe i w głowie się nie mieści
    > co oni tam robią
    >
    > a ten na filmie to ma klucz dynamometryczny to jakaś wyższej klasy ekipa
    No głowicę dokręca :) ale fakt oprzyrządowanie jak na nich mają niezłe.

    --
    Janusz

  • 8. Data: 2021-11-15 22:49:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6192798d$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    user Peter pisze tak:

    > też oglądam te pakistańskie kanały serwisowe i w głowie się nie
    > mieści co oni tam robią
    >
    > a ten na filmie to ma klucz dynamometryczny to jakaś wyższej klasy
    > ekipa

    Ten gościu to chyba Terminator.

    https://youtu.be/9S-ruzc15Gw?t=62

    Mnie nawet nie wolno wejść na produkcję bez stalowych butów
    a ci w sandałkach pomykają ;)

  • 9. Data: 2021-11-16 07:40:01
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 15.11.2021 o 22:49, PiteR pisze:
    > Mnie nawet nie wolno wejść na produkcję bez stalowych butów
    > a ci w sandałkach pomykają ;)
    Ale jakoś nie widać ludzi bez palców u nóg.
    Byłem kiedyś w elektrociepłowni EDF tylko po to, aby zmierzyć jeden
    wymiar w budynku, który był wówczas wyłączony z produkcji. Musiałem być
    tam 2 dni. Pierwszego dnia było szkolenie, a dopiero na drugi dzień
    mogłem wejść.
    Wyszedłem z przekonaniem, że to nie jest żadne BHP, tylko tresura ludzi.
    Jacek

  • 10. Data: 2021-11-16 13:21:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Nov 2021 21:49:36 GMT, PiteR wrote:
> [...]
    >
    > Ten gościu to chyba Terminator.
    >
    > https://youtu.be/9S-ruzc15Gw?t=62
    >
    > Mnie nawet nie wolno wejść na produkcję bez stalowych butów

    Jak dawniej sie u nas robilo remonty silnikow w prywatnych warsztatach
    ... to specjalnego obuwia nie bylo ...

    J.