-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
l!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!newsr
eader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xl
ned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsf
eed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!ne
ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: remont silnika
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@1...0.0.1>
<smrj00$buu$1$Janusz@news.chmurka.net>
<619189ea$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
<smuipp$hj8$1$Janusz@news.chmurka.net>
<61941254$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1> <sn2klb$psq$1@gioia.aioe.org>
<6194f826$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<7318099496$20211117135749@squadack.com>
<61957944$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
<1751682321$20211117234422@squadack.com>
From: "Irek.N." <i...@t...jest>
Date: Wed, 17 Nov 2021 23:55:47 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.7.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <1751682321$20211117234422@squadack.com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 16
Message-ID: <61958873$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.37.153.169
X-Trace: 1637189747 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 527 178.37.153.169:55380
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1893
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2699262
[ ukryj nagłówki ]> Przyjrzyj się, co tam trafia po chwili. Różowe.
>
Ok, ale to że tam włożył izolację nie oznacza że wcześniej nie było tam
blach. Może miał grubszą izolację, albo odcinając uzwojenie bał się że
długości drutów braknie i skrócił rdzeń.
> Przy tak niskim napięciu całkowicie bez znaczenia. Ważne, żeby wprost
> zwarć nie było. DTI dla 12 czy 24 V jest symboliczne.
>
Też tak czuję, choć spodziewam się wyindukowania wielokrotności
zasialania przy pracy.
Miłego.
Irek.N.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.12.21 01:31 tck
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=