-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin3!goblin.stu.neva.r
u!sewer!fdcspool6.netnews.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc3.netnews.co
m!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds
-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: ruch powrotny dzwigni zmiany biegów
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@1...0.0.1>
From: Uncle Pete <4...@g...com>
Date: Fri, 26 Mar 2021 14:07:20 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.8.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 11
Message-ID: <605ddc88$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.88.177
X-Trace: 1616764040 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 25418 89.64.88.177:10681
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1453
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692679
[ ukryj nagłówki ]On 25.03.2021 23:59, Budzik wrote:
> Hej
> Wybaczcie pytanie laika ale:
> dzwignia zmiany biegów po wychyleniu jej w lewo badz prawo wraca na
> swoje miejsce. w Jaki sposób realizowany jest ten ruch powrotny?
> Jakas sprezyna jest w linkach, w skrzyni czy w mechanizmie do którego
> przymocowana jest dzwignia?
>
W Fokusie MK 1 były sprężyny w skrzyni biegów - odczepienie się linki
powodowało bezwładne latanie dźwigni.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.03.21 14:15 _Master_
- 26.03.21 14:25 Cavallino
- 26.03.21 14:48 Mirek Ptak
- 26.03.21 15:00 Cavallino
- 26.03.21 15:15 K
- 26.03.21 15:23 _Master_
- 26.03.21 16:07 K
- 26.03.21 17:27 _Master_
- 26.03.21 17:42 J.F.
- 26.03.21 17:42 K
- 26.03.21 17:44 J.F.
- 26.03.21 17:45 J.F.
- 26.03.21 17:49 K
- 26.03.21 17:53 K
- 26.03.21 17:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=