  • Data: 2021-09-21 18:04:44
    Temat: Re: rzad buduje tunel
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.09.2021 o 13:36, RadoslawF pisze:

    > Prościej i taniej będzie puścić most.

    Czy prościej i taniej to nie wiem? Ale tam jest około 300-400 metrów
    przeprawy a kanałem żeglownym przepływają statki dalekomorskie. Może i
    most zwodzony by się sprawił, ale to nadal nie daje ciągłości ruchu, a
    tunel już tak. Mieszkańcy Świnoujścia to są w zasadzie przyzwyczajeni że
    trzeba "ciągle" czekać na prom, ale szpital/pogotowie jest tylko po
    jednej stronie a pacjenci po obu.

    > Można też dać prom i dwie przystanie.

    Druga przeprawa promowa w pobliżu Świnoujścia już od dawna jest, ale to
    daleko.