  • Data: 2021-09-23 13:37:29
    Temat: Re: rzad buduje tunel
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-09-23 o 13:27, Cavallino pisze:

    > Nie chodzi o CPK tylko o Radom zamiast Modlina.
    > A głównie o właściciela.
    > W państwie pis nic niezależnego od Kaczyńskiego nie ma prawa istnieć -
    > więc trzeba upierdzielić.
    > Za wszelką cenę.

    W Modlinie był Wizzair - spróbuj znaleźć w necie ich oświadczenie po
    tym, jak się wycofali (generalnie wskutek dumpingowych cen dla
    Ryanaira). To nie za bardzo był projekt biznesowy.
    Jeśli chodzi o taką a nie inną decyzję środowiskową - najwięcej
    zaniedbań miał tu rząd Millera - nie wysłał do KE listy obszarów
    proponowanych do objęcia szczególną ochroną (Natura 2000), więc KE
    przyjęła projekt ekologistów. Mamy więc w Polsce najwięcej obszarów
    chronionych.
    Ps. Ja tam się cieszę, że Kaczor chroni nasze firmy, że LOT przetrwał a
    zbankrutował OLT Express, a nie odwrotnie.
    Ps. Dlaczego do Modlina lata wyłącznie jedna linia? Nie zastanowiło Cię
    to? Dlaczego nie korzystają z tego lotniska inne linie lotnicze? W mojej
    ocenie za nasze pieniądze (akurat mieszkam w woj. mazowieckim) pompuje
    się kasę do jednej firmy. Nie jestem pewny, czy za darmo...
    T.