    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: rzadki bład w programie w C++
    Date: Mon, 30 Aug 2021 10:44:56 +0200
    <7...@g...com>
    <6126af7d$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <612a9d2f$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <612bea2d$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@m...lan> <sgi2r6$5j2$1@dont-email.me>

    2021-08-30 o 09:54 +0200, heby napisał:

    > Wszystko. Jeśli chcesz mieć *nie* IDE ale porządny edytor
    > zainteresują się choćby Atomem. Ma zdumiewające funkcjonalności, np.
    > wiele kursorów:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=d3fg2z1FL7A

    Pokrótce obejrzałem. Pierwszy szok: rpm o rozmiarze 194 MiB. Po
    instalacji 581 MiB. W tym takie perełki jak libvulkan czy libffmpeg...
    Czy ten świat zwariował? No ale uruchamiam.

    I nie podoba mi się - za dużo przycisków, opcji, formatek... Do tego
    próbuje mi narzucać jakiś "project management". Ja sam sobie umiem
    zarządzać własnymi plikami, nie potrzebuję nachalnej pomocy.
    M.in. dlatego używam kwrite a nie np. kate, ten drugi miewa podobne
    zapędy. Atom do tego próbuje mi wciskać jakieś integracje z (za
    przeproszeniem) gitem. Dość gita widzę w internecie. Przypomina mi się
    kawał o Stalinie i puszce: w TV Stalin, w radiu też, w gazecie to samo.
    Boję się otworzyć konserwę.

    Funkcja wielu kursorów jest zaiste zdumiewająca. Nie przypominam sobie
    jednak, bym kiedykolwiek pomyślał "przydałoby mi się coś takiego".

    Mateusz