  • Data: 2021-01-14 23:29:11
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie wiem z czym macie problem
    > Powiększone baterie są po to, aby zwiększyć ich wytrzymałość
    tak. od pewnego czasu wiadomo że te baterie działają lepiej jak pracują
    20-80% pojemności. Mało tego w jakimś aucie widziałem zapis ze bateria
    ma tyle i tyle, ale używalne jest znacznie mniej - było podane ile.
    > . Tak samo jak
    > w spaliniaku jest prikaz producenta aby tak a tak się obchodzić z pojazdem,
    nie. nie tak samo. Tak samo jak w spaliniaku masz bak 60 litrów ale
    możesz korzystać tylko z 35 litrów. OBchdzenie z pojazdem niema tu
    znaczenia. nie wolno sypać cukru do baku, wjeżdżać do jeziora itp. bez
    znaczenia. PRoblem polega na tym, ze zazwyczaj ludzie w przypadku takich
    ograniczeń mówią:
    Szkooooooda. chciałbym mieć więcej baterii/baku, lub mieć tańszą
    baterie, lub mniejszy bak (tu akurat mała zmiana)

    Jednak w tym konkretnym przypadku, podobnie jak z wadami iPhonów, to co
    opisałem, niemożność wypicia kawy do końca, mimo że musimy ją nosić,
    wozić w termosie, w magiczny sposób przestaje byc wadą. jest to
    naturalna cecha, jak konieczność siadania podczas sikania u kobiet.
    Weźcie nie róbice z siebie pajaców, bo Wasze wnuki się będą z Was
    śmiały, że ewidentny problem, niedoskonałośc, wadę, marginalizujecie,
    bagatelizujecie. Im więcej takich postaw, tym mniejsza szansa że
    producenci coś z tym zrobią. Za 20 lat UE zażąda żeby w samochodach
    elektrycznych była podawana realna, użyteczna, pojemność baterii, a nie
    teoretyczna z marginesem błędu. Mój twardy dysk ma 512 gigabajtów i 6
    lat gwarancji. a ile ma w rzeczywistości - czy 10, czy 20% więcej - co
    mnie to obchodzi. do końca jego życia ma mieć 512mega bo za tyle
    zapłaciłem.
    ToMasz