  • Data: 2021-01-15 20:09:08
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15-01-2021 o 19:24, cef pisze:

    > Jak już zostałem wywołany, to zapytam: po co ten hejt?

    No właśnie też nie wiem po co ten hejt elektrofobów.
    Obstawiam zawiść, brak wiedzy, albo wykonywanie płatnych usług na
    zlecenie lobby spalinowego.

    > Sami każdy post wyciągający od Was jakiekolwiek informacje
    > na temat eksploatacji elektryka uwązacie za hejt, a ludzie
    > po prostu zamiast czytać słodkopierdzące sponsorowane
    > teksty w opłacanych portalach wolą tu zapytać i się
    > dowiedzieć jak fajnie/czy niefajnie jest jeździć elektrykiem,

    Akurat zupełnie nie o to chodzi, tylko o ludzi, którzy negują i nie
    przyjmują do wiadomości faktów, które się im przekazuje.
    Jak ktoś chce się dowiedzieć, to pyta, a nie wygłasza swoje hejterskie
    opinie.

    Pytanie to zdanie z pytajnikiem na końcu, jak byś nie wiedział.