eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaściemniacz SLB0587 a PIC12C508A, soft start do żarówek wolframowych › Re: ściemniacz SLB0587 a PIC12C508A, soft start do żarówek wolframowych
  • Data: 2019-05-31 13:51:39
    Temat: Re: ściemniacz SLB0587 a PIC12C508A, soft start do żarówek wolframowych
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To ty uzyszkodnik lzesz jak stara cyganka. Kazdy kto ma ochote i duzo czasu moze
    sprawdzic jak na grupie budowanie chwaliles sie pieczeniem chleba skladajacego sie
    przede wszystkim z wody i niewielkiej ilosci maki. Do tego do upieczenia zuzywales ze
    cztery kilowatogodziny pradu na bochenek chleba. Akurat to jest mozliwe bo do
    upieczenia wody potrzeba duzo energii bo ma duze cieplo wlasciwe, najwieksze ze
    wszystkich znanych substancji. W tym temacie nie ja a inni wybili ci kaprawe slepia
    potwierdzajac to co napisalem o termistorach.

    Uważaj, żeby ci hemoroida nie pękła, bo się wykrwawisz. Kto wtedy na
    grupach będzie bajki pisał?

    Co do kłamstw to większego od ciebie kłamcy i naciągacza to jeszcze nie
    było na grupach. Kłamiesz i łżesz gorzej od starej cyganki. Ba....,
    żebyś to tylko kłamał, ale ty sam wymyślasz kłamstwa i innym je
    przypisujesz.

    > Twoje ataki na mnie sa chubione przede wszystkim dlatego ze byle kto nie jest mnie
    w stanie obrazic, zniechecic albo wkurwic.

    Ale to wiedzą już wszyscy, bo z tobą to jak z tą świnią, której można
    pluć prosto w twarz, a ona się tylko obliże i będzie myślała, że deszcz
    pada :)

    Możesz sobie dalej tupać i się złościć, ale już wszyscy wiedzą jaki jesteś.