-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
ostnews.google.com!news2.google.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwi
nds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshostin
g.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrad
a.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: krzysiek82 <s...@u...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: silnik Mercedes 2.7 CDI
Date: Mon, 01 Mar 2010 12:25:14 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 17
Message-ID: <hmg8ch$912$3@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hmfv88$lqg$1@inews.gazeta.pl> <hmg0he$q2n$1@inews.gazeta.pl>
<hmg1d8$ska$1@inews.gazeta.pl> <hmg1ql$18p$1@inews.gazeta.pl>
<4b8ba22d$1@news.home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: enl186.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1267442897 9250 83.15.197.186 (1 Mar 2010
11:28:17 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Mar 2010 11:28:17 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <4b8ba22d$1@news.home.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2259926
[ ukryj nagłówki ]to pisze:
> Osobiście wątpię w takie spiskowe teorie, raczej kiedyś silniki te były
> na tyle proste, że biorąc pod uwagę ówczesną jakość produkcji Mercedesa
> ich długowieczność wychodziła niejako przy okazji, a teraz skomplikowanie
> osprzętu jest na tyle znaczne, że aby zachować podobną żywotność trzeba
> by w to dużo zainwestować -- co się już właśnie nie opłaca.
>
Miałem podobne podejście, ale jak zobaczył jak np citroen konstruuje
karoserię to się za głowę złapałem, szczelny w których zbiera się wilgoć
i brak odpływów są chyba tylko po to żeby ruda zjadła budę tuż po
gwarancji. Zona wymieniała teraz auto na inne, i przy okazji wyciągania
ze starego berlingo jej gratów zwróciłem uwagę ile tam się syfu przez te
1.5 roku eksploatacji nazbierało.
--
krzysiek82
Następne wpisy z tego wątku
- 01.03.10 12:28 to
- 01.03.10 12:33 krzysiek82
- 01.03.10 12:36 Agent
- 01.03.10 12:38 Agent
- 01.03.10 12:43 mleko
- 01.03.10 12:51 krzysiek82
- 01.03.10 12:51 krzysiek82
- 01.03.10 12:56 krzysiek82
- 01.03.10 12:59 mleko
- 01.03.10 13:00 krzysiek82
- 01.03.10 13:04 Agent
- 01.03.10 13:05 Agent
- 01.03.10 13:38 krzysiek82
- 01.03.10 13:49 mleko
- 01.03.10 13:56 Miecio
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy można zaparkować w tym miejscu?
- czy grad zbił wam szybę?
- Co dalej z Izerą...
- Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- czy zabioro mu auto?
- Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- coraz trudniejsze rozmowy o OC
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
Najnowsze wątki
- 2024-06-01 Czy można zaparkować w tym miejscu?
- 2024-05-31 Mały kogenerator gazowy
- 2024-05-30 Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 2024-05-31 Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 2024-06-01 karta SD po formacie odzyskiwanie zdjęć i filmów
- 2024-06-01 Modem LTE typu pendrive z agregacją pasm
- 2024-06-01 czy grad zbił wam szybę?
- 2024-06-01 odzysk z panela PV
- 2024-06-01 Sila sygnalu routera
- 2024-06-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-06-01 Warszawa => Senior Developer React Native <=
- 2024-06-01 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-01 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-06-01 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-06-01 Gdynia => Sales Executive <=