  • 11. Data: 2009-01-25 21:18:23
    Temat: Re: simlockerow popierdolilo na maxa
    Od: g672 <g...@g...pl>

    Michal pisze:
    >>> Orange i Plus zdejmuja za 75 zl.
    >
    > mozesz rozwinac ?

    Pisz do tworcy tego tematu ;) To on napisal.
    pozdr.g672

  • 12. Data: 2009-01-25 21:18:35
    Od: jack <n...@s...pl>

    Dnia Sun, 25 Jan 2009 21:31:08 +0100, Michal napisał(a):

    > mozesz rozwinac ?

    poczytaj newsy na telepolis z ostatniego tygodnia

  • 13. Data: 2009-01-25 21:23:49
    Od: g672 <g...@g...pl>

    Pół godziny
    > googlowania na znalezienie rozwiązania, drugie pół godziny na
    > ściągnięcie odpowiedniego softu i przestudiowanie działania i tak
    > telefon ożywiłem przy pomocy standardowego kabelka i softu z internetu,
    > nie mając jakiegokolwiek wcześniej pojęcia o tym. Przy okazji jeszcze w
    > 3 minuty ściągnąłem simlocka.

    To Ty eu"geniusz" jestes... ;) ;) ;)
    Jeszcze jakbys dal sobie ze 3 min, to i gps-a by mial :)
    pozdr.

  • 14. Data: 2009-01-25 23:06:00
    Od: "Lerek" <l...@z...pl>

    ....to prawda - szczegolnie tych z Radomia :)))

    wolny rynek
    i tak kazdy zrobi co bedzie uwazal
    szkoda slow
    biznes simlockow sie skonczyl juz dawno
    a takim pacanom co robia taka akcje proponuje zajac sie czyms bardziej
    dochodowym jesli to odbiera im chleb

    DEBILE !

  • 15. Data: 2009-01-26 06:23:57
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Nie mówiłem, że tak będzie? Chyba czas skreślać numerki lotto. Tylko
    > czemu Ci "fachowi" serwisanci nic nie potrafią? Nawet nie mają
    > najnowszego firmware do telefonów (musiałem dostarczać na płycie) -
    > T610. Zdjęcie z k750i wołają >20zł, a wystarczy patch do oprogramowania
    > i zdjęty w 5 min ("fachowcy" potrzebują co najmniej godzinę). Mam
    > nadzieję, że orange, plus i play zrobią podobnie jak era. Ciekawe czy
    > będą bojkotować i będzie można u nich kupić podróbki obudowy i baterii?

    Patch w SE nie zdejmuje simlocka to tylko zmodyfikowany soft.
    Wazne jednak ze dziala i nie wymaga zandego dodatkowego kabla. Robota domowa

  • 16. Data: 2009-01-26 08:04:43
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Czas na Leppera? :-)

    juz widze tych sfrustrowanych serwisantow
    wysypujacych komorki ery na tory...

  • 17. Data: 2009-01-26 08:49:10
    Od: "Kajo" <k...@W...tlen.pl>

    jack wrote:

    > W sieci powstała strona która jest odpowiedzią na pomysł sprzedaży
    > telefonów w sieci Era bez blokady simlock.

    Niech jeszcze obraza sie na allegro:)

    --
    Kajo

  • 18. Data: 2009-01-26 14:17:35
    Od: Olek <o...@u...eu>

    g672 wrote:

    > To Ty eu"geniusz" jestes... ;) ;) ;)
    > Jeszcze jakbys dal sobie ze 3 min, to i gps-a by mial :)
    > pozdr.

    po co ta ironia? ma racje - ja tak miałem ze swoim autem - nikt z
    mechaników mi nie umiał pomóc albo rozkładał ręce - przestudiowałem
    książkę serwisową i znalazłem problem... :) w stosunku do ich zarobków
    powinni się znać (mechanicy) bezbłędnie na swoim fachu, a nie tylko
    wymieniać części kręcąć śrubką...

  • 19. Data: 2009-01-26 14:55:36
    Od: "Michal k." <b...@o...pl>

    > poczytaj newsy na telepolis z ostatniego tygodnia

    no ale ad simlockow w plusie i orange nie pisze nic ?

  • 20. Data: 2009-01-26 15:09:27
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Mon, 26 Jan 2009 15:55:36 +0100, "Michal k."
    <b...@o...pl> wrote:

    >no ale ad simlockow w plusie i orange nie pisze nic ?

    tu plus http://telepolis.pl/news.php?id=13722
    a w orange to sobie poszukaj ale chodzi mniej więcej o to że ściągają
    simlocki po skończonej umowie za 77pln, ale to już jakiś czas