  • 21. Data: 2009-01-26 21:08:51
    Temat: Re: simlockerow popierdolilo na maxa
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 25 Jan 2009 19:04:30 +0100, jack wrote:
    >Udało nam się porozmawiać z właścicielem strony. O to jego komentarz do
    >powstałego zamieszania: Serwisy, komisy to również jakaś część gospodarki.

    No coz - troche racji ma.

    A skoro moga protestowac gornicy i pielegniarki, to czemu nie
    smokowcy? :-)

    >Strona TuNieMaERY.pl to nie krzyk rozpaczy tylko bardziej prośba o
    >poszanowanie naszej pracy. Brak simlockow w sieciach to nie tylko strata
    >dla Nas ale przede wszystkim dla Was. Brak fachowych serwisów spowoduje że
    >koszt naprawy byle zalania telefonu lub innej usterki osiągnie dosyć wysoki
    >koszt w serwisie gwarancyjnym.

    No coz, swoje stanowisko wypada ladnie uzasadnic :-)

    >My sobie poradzimy bo kreatywność od dawna
    >mamy włączoną ale co będzie z Wami ?

    I bardzo dobrze, jak spoleczenstwo nie bedzie potrzebowalo
    unlockera, to wyjda inne potrzebne zawody - np kafelkarz, dekarz :-)

    J.

  • 22. Data: 2009-01-26 22:53:10
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    > tu plus http://telepolis.pl/news.php?id=13722
    > a w orange to sobie poszukaj ale chodzi mniej więcej o to że ściągają
    > simlocki po skończonej umowie za 77pln, ale to już jakiś czas

    no ale w abonamencie nie tylko w miksie...

    wiec lipa

  • 23. Data: 2009-01-26 23:32:59
    Od: jack <n...@s...pl>

    Dnia Mon, 26 Jan 2009 15:55:36 +0100, Michal k. napisał(a):

    > no ale ad simlockow w plusie i orange nie pisze nic ?

    pisze poszperaj dobrze, o plusie jest osobny news, orange jest w cytacie z
    jakiegos oficjela Orange

  • 24. Data: 2009-01-27 06:05:11
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Olek pisze:

    > po co ta ironia? ma racje - ja tak miałem ze swoim autem - nikt z
    > mechaników mi nie umiał pomóc albo rozkładał ręce - przestudiowałem
    > książkę serwisową i znalazłem problem... :) w stosunku do ich zarobków
    > powinni się znać (mechanicy) bezbłędnie na swoim fachu, a nie tylko
    > wymieniać części kręcąć śrubką...

    Klienta nei mozna obciazec czasem na szukanie rozwiazania wiec czasem
    zamiast sie glowic w czym problem lepiej jest przyjac pana mietka z
    pogieta maska i z panewkami do wymiany. Zycie chloszcze

  • 25. Data: 2009-01-27 10:15:35
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    jack pisze:
    > W sieci powstała strona która jest odpowiedzią na pomysł sprzedaży
    > telefonów w sieci Era bez blokady simlock.

    Moderator księgi gości na tej stronie, niejaki "mroa" zaczął się bawić w
    PRL i kasuje niewygodne posty. Napisałem dość konstruktywną krytykę bez
    żadnych bluzg i błędów ortograficznych. Post pojawił się i zniknął po ok
    30 minutach. Marzy się niektórym powrót do pewnej epoki, ale nic z
    tego;) Tym razem zweryfikuje Was, jaśnie wielmożni panowie serwisanci
    magiczna ręka kapitalizmu - wolny rynek!!
    |TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
    |e-mail: d...@g...com |

  • 26. Data: 2009-01-27 14:48:11
    Temat: mafia sim-UNlockerowa
    Od: " cedr" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomaszek <t...@j...pl> napisał(a):

    > Moderator księgi gości na tej stronie, niejaki "mroa" zaczął się bawić w
    > PRL i kasuje niewygodne posty. Napisałem dość konstruktywną krytykę bez
    > żadnych bluzg i błędów ortograficznych.

    Polszczyna strony wola o pomste. To chyba jakas akcja sieci drecholskich
    posiadaczy komisow gsm, ktorzy wysysaja klienta na kazdym drobiazgu, nierzadko
    maja drozsze telefony niz w prepaidzie! A zdejmowanie simlockow to glowna
    usluga i zrodlo utrzymania.
    Nie podparte ani logika ani ekonomia, jakies pokretne tlumaczenia.

  • 27. Data: 2009-01-27 16:22:25
    Temat: Re: mafia sim-UNlockerowa
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    cedr pisze:
> [...]
    > usluga i zrodlo utrzymania.
    > Nie podparte ani logika ani ekonomia, jakies pokretne tlumaczenia.

    Moderator zdjął księgę gości!!! Super

  • 28. Data: 2009-01-28 06:31:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    J.F. pisze:

    > No coz - troche racji ma.
    >
    > A skoro moga protestowac gornicy i pielegniarki, to czemu nie
    > smokowcy? :-)

    > No coz, swoje stanowisko wypada ladnie uzasadnic :-)

    Hmm... A jakby istniał przepis, że każdy ma mieć tragarza noszącego
    poranne zakupy, i chciano ten przepis zlikwidować, to oznaczałoby to
    jakąś szkodę dla gospodarki? Oczywiście, tragarze stracą, ale byli
    właściciele tragarzy będą mogli zaoszczędzone pieniądze wydać w bardziej
    racjonalny sposób, dla gospodarki likwidacja obowiązku posiadania
    tragarzy, jak i likwidacja simlocków jest korzystna.

    A że będzie mniej pracy dla serwisów? Trudno. Będzie ich mniejsza
    ilość. Miejmy nadzieję, że zostaną te lepsze.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2009-01-28 06:32:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

  • 30. Data: 2009-01-31 15:08:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 28 Jan 2009 07:32:14 +0100, Liwiusz wrote:

> [...]
    >jakąś szkodę dla gospodarki? Oczywiście, tragarze stracą, ale byli
    >właściciele tragarzy będą mogli zaoszczędzone pieniądze wydać w bardziej

    Np na podatek, zeby zaplacic zasilki zwolnionym tragarzom :-)

    >dla gospodarki likwidacja obowiązku posiadania
    >tragarzy, jak i likwidacja simlocków jest korzystna.

    Roznie bywa z ta gospodarka.

    >A że będzie mniej pracy dla serwisów? Trudno. Będzie ich mniejsza
    >ilość. Miejmy nadzieję, że zostaną te lepsze.

    Odrzuc plonne nadzieje. Serwisy znikna.
    Naprawa telefonu jest zbyt skomplikowana, zbyt czasochlonna i zbyt
    droga.

    Zostana tylko takie gorsze, co to "my potrafimy upgrade zrobic,
    wymienic zbity wyswietlacz, i wyczyscic zalany telefon".
    No i te gwarancyjne, sluzace do zbywania klienta ..

    J.