  • 31. Data: 2009-02-02 17:11:11
    Temat: Re: simlockerow popierdolilo na maxa
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    news:83q8o4h3vqif68uka1a776ne7rdl7jobvc@4ax.com...

    > Zostana tylko takie gorsze, co to "my potrafimy upgrade zrobic,
    > wymienic zbity wyswietlacz, i wyczyscic zalany telefon".

    IMHO zostaną te lepsze, które będą potrafiły zrobić trochę więcej niż
    wgranie nowego softu, czy zdjęcie simlocka.
    Będą musieli robić więcej, żeby wyjść na swoje. Teraz znaczna większość to
    łebki, które kupiły boxa za 500zł i zatrudniły małpę do klikania w klawisze.
    90% punktów w mojej okolicy, które szumnie nazywają się serwisami gsm,
    ograniczają się tylko do takich najprostszych czynności. Ludzi, którzy mają
    pojęcie o elektronice i wiedzą jak bez szkód otworzyć telefon, można
    policzyć na palcach jednej ręki. Oni nie znikną i zarobią na swoje pensje.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 32. Data: 2009-02-04 09:07:05
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    Patrzcie po co powstala strona:)
    http://allegro.pl/show_item.php?item=545939890

  • 33. Data: 2009-02-04 09:49:12
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Nie sądzę, aby z góry zakładali sprzedaż domeny. Po prostu zrobili słabą
    akcję, nie przewidzieli że ludzie tak gremialnie poprą Ere. Tak jakby wierzyli
    w naiwność swych klientów. Sami się przyznają do proażki -
    http://www.pb.pl/Default2.aspx?ArticleID=168963be-1e
    5b-4f65-915e-f1fcd5473b83&open=sec