    From: "Sir_Robak" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: sklepy - muszę ponarzekać
    Date: Fri, 13 Feb 2009 21:35:23 +0100

    Albo i gorzej!

    > Nie barany - po prostu "tania siła robocza". W marketach budowlanych
    > czasami widać pojedynczych kumatych sprzedawców - ci zwykle się nie
    > zmieniają, pozostali (na większość pytań odpowiadający "proszę zapytać
    > tego pana w niebieskim" :)) co parę miesięcy zastępowani są nowymi. Co
    > innego w małych sklepach specjalistycznych - tam latami można spotkać tych
    > samych ludzi, wiedzą czym handlują, potrafią doradzić. Tylko ceny trochę
    > wyższe...

    Przy ilości śladowej chetnie dopłacam jak wiem, że ktoś doradzi i podpowie z
    czystej szczerości, chęci pomocy.
    Przykładowy Stolaris w Gorzowie w sumie hurtownia ale w detalu bez rabatu
    też sprzedają, podpowiedzą ... ludzie ci sami od lat znają rynek, części,
    zastosowanie/zamieniki itp... sam mniód tam pojechać :)

    Robak