    From: "Krzysztof Tabaczynski" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: sklepy - muszę ponarzekać
    Date: Tue, 3 Mar 2009 18:30:36 +0100

    Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:goje5i$gr0$1@news.onet.pl...

    > Ze sprzedawcami to w zasadzie nie gadam, wiem czego
    > chce i nie potrzebuje doradztwa.
    >
    > A ogolnie ciezko jest cokolwiek kupic sensownego.
    > W Warszawie to jedna wielka tragedia, w Lodzi - nieco lepiej.
    >
    > Ostatnio bardzo dlugo niuchalem za kawalkiem blachy miedzianej
    > (15x15x0.5), w Lodzi dostalem.
    > To samo z rura 40 mm miedziana - w Lodzi, w jednym miejscu.
    > I tez tylko w Lodzi trafilem na warsztat, ktory chce cie podjac
    > przebicia tej blachy i wlutowania rury.
    >
    > Ale sprobuj gdzies kupic kawalki (10-15 cm) rury miedzianej 35,
> [...]

    Bo skończyły się czasy samodzielnego majsterkowania.
    Wiem to po sobie... w latach 70-tych i 80-tych
    z wielkim zapałem konstruowałem kolumny głośnikowe,
    bo nie można było kupić w sklepie. Głównie dla siebie,
    ale nie tylko. Ale teraz nie jestem w stanie zrobić
    w domu kolumn lepszych, tańszych czy ładniejszych niż
    w sklepie. No i straciłem hobby... :-(

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
    Nie każdy Żywiec to piwo...