    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: słabość PINu
    Date: Tue, 19 Mar 2024 20:34:24 GMT

    in <news:utcrrb$299uq$1@news.icm.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > Dlatego ja nie używam żadnej blokady :) Fotek wrażliwych nie
    > posiadam a jeśli zgubię telefon, to ktoś może z niego
    > zadzwonić...nim go zdalnie zablokuję "na amen".

    Nie wiem czy wiecie, ze to chyba trzeba ustawić bo domylsnie nie jest
    włączone.

    W moim Samsungu nic się nie blokuje. Nie ma też timera wydłużającego
    czas pomiędzy próbami. W ustawieniach za to widziałem po 15 próbach
    nieudanych zrób fabryczny reset. Ciekawe co wtedy z hasłem bo po
    fabrycznym resecie telefon stoi otworem :)

    No chyba że pin przetrwa reset bo jest takie
    ustawienie "żadaj hasła po restarcie systemu"

    no ale nic to

    hasło 16 czy 17 znaków same małe litery daje radę. Chyba tysiąć pincet
    sto dziewiecet lat wychodzi przy obecnej mocy obliczeniowej.

    https://swipefile.com/password-strength-image/
    https://www.passwordmonster.com

    --
    Piter