    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: słabość PINu
    Date: Tue, 19 Mar 2024 22:48:09 +0100

    W dniu 19.03.2024 o 21:34, PiteR pisze:

    > Nie wiem czy wiecie, ze to chyba trzeba ustawić bo domylsnie nie jest
    > włączone.

    Dla mnie to oczywiste. W ogóle wiele rzeczy jest dla mnie
    oczywiste...ale zauważyłem, że są na świecie ludzie którzy tego nie
    rozumieją :)

    > W moim Samsungu nic się nie blokuje. Nie ma też timera wydłużającego
    > czas pomiędzy próbami. W ustawieniach za to widziałem po 15 próbach
    > nieudanych zrób fabryczny reset. Ciekawe co wtedy z hasłem bo po
    > fabrycznym resecie telefon stoi otworem :)

    U mnie nawet jest ryjotwarz, czy odcisk chuja ale w ogóle nie używam.
    Chciałem ale często kobieta dzwoni z mojego telefonu (mam abo/nolimit a
    ona jest prepajdziec)...więc nie włączam.

    > No chyba że pin przetrwa reset bo jest takie
    > ustawienie "żadaj hasła po restarcie systemu"
    >
    > no ale nic to
    >
    > hasło 16 czy 17 znaków same małe litery daje radę. Chyba tysiąć pincet
    > sto dziewiecet lat wychodzi przy obecnej mocy obliczeniowej.
    >
    > https://swipefile.com/password-strength-image/
    > https://www.passwordmonster.com

    Wyskakuję dziennie z 50 razy z telefonu, znaczy z kieszeni i jak sobie
    policzę ile czasu (5 sek x50) miałbym tracić dziennie na wpisywanie PINu
    czy łączeniu kropek to już mnie chuj strzela. Czas mojego życia na ziemi
    jest określony i zdecydowanie za krótki, żebym go marnował na PIN.
    Najgorsi są ci, którzy mają timing 10 sek na blokadę, podają mi telefon
    do konfiguracji i ZAWSZE kurwy mają baterię 2-3%. No chuj mnie strzela
    wtedy. Już wtedy wiem, że mam do czynienia z pojebem.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>