  • Data: 2010-10-01 14:08:19
    Temat: Re: sluzba zdrowia a zdjecie gipsu - wkurw
    Od: a...@h...pl szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Andziak <g...@g...pl> writes:

    > Daj spokój, za składki na ubezpieczenie zdrowotne mógłbym sobie kupić 2
    > abonamenty premium w prywatnej służbie zdrowia.

    Jak jesteś młody i zdrowy. Zapytaj swoją przedstawicielkę Medicoveru
    czy czego tam używasz, ile będzie kosztowało ubezpieczenie u nich
    (abonament dla) 80-latka z przewlekłą chorobą wymagającą częstych
    konsultacji i zabiegów. Akurat na stronie M. można to sobie samemu
    wyklikać, bardzo pouczające.

    =alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm