eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysprawdzać bilingi › Re: sprawdzać bilingi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: sprawdzać bilingi
    Date: Mon, 9 Nov 2015 07:04:07 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <n1pd0h$228$1@node2.news.atman.pl>
    References: <X...@l...net>
    <n1l16m$t81$1@node2.news.atman.pl>
    <563e0a0f$0$22839$65785112@news.neostrada.pl>
    <563e1787$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
    <n1l9fa$ukk$1@mx1.internetia.pl>
    <563e80b3$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <n1ommm$d10$1$opajak@news.chmurka.net>
    <563fe779$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1447049041 2120 83.142.198.226 (9 Nov 2015 06:04:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Nov 2015 06:04:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.2.0
    In-Reply-To: <563fe779$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571928
    [ ukryj nagłówki ]

    On 09.11.2015 01:23, nadir wrote:

    > Tylko, że to ustąpienie to nie jest to samo co ustąpienie pieszemu przed
    > normalnym przejściem dla pieszych bez sygnalizacji.
    > W przypadku zielonej strzałki dla pojazdów pieszy ma zielone światło na
    > przejściu i może w zasadzie pełnoprawnie wbiec lub przejechać rowerem,
    > no ażeby ludzie na przejściach nie ginęli to nakazano zatrzymywać się.

    Akurat cel "teoretyczny" tego przepisu jest w miarę jasny.

    >> Dla przecietnego kierowcy w sprzyjajacych warunkach nie potrzeba do tego
    >> zatrzymania.
    >
    > Tylko, że są też niesprzyjające warunki i jak od dowolnej i subiektywnej
    > interpretacji zależy ich ocena, to potem ludzie giną nawet na
    > przejściach z sygnalizacją.

    Śmiem twierdzić, że takich przypadków jest skrajnie mało. To znaczy, że
    jeśli ktoś zabija pieszego na przejściu to zwykle nie z powodu tego, że
    jechał 10 czy nawet 20 km/h na strzałce. A przecież już nie
    koloryzujmy. Jak ma skręcić o 90 stopni "w miejscu" to przecież nie
    zapierdalał.

    BTW - przecież od skręcania na zielonej strzałce niebezpieczniejsze jest
    skręcanie na zielonym, a tam nikt zatrzymania nie wymaga.

    > A tak sprawa jest jasna, trzeba zawsze się
    > zatrzymać i ruszyć ponownie.

    Z tym, że trochę bez sensu.

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: