    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: stary andriod i aplikacje
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 26 Aug 2020 10:46:05 GMT

    Witaj mrvtktjv, 25 sie 2020 w news:ri3rt9$48d$1@dont-email.me
    napisałeś/aś:

    > Generalnie nie. Ale może starsza i wciąż kompatybilna z Androidem 4.x
    > wersja aplikacji jeszcze działa.
    > Jaka to konkretnie aplikacja?

    Tak się spodziewałem aczkolwiek znalazłem info, że da się to jakoś
    rzeźbić, ale trzeba zdekompilować appkę i zminieć min. wymagania w pliku
    manifest. Przy czym to nie daje żadnych gwarancji.
    To był chyba Getin i Lidl Plus. Sprawdziłem, że apka lidla od początku
    miała min. andoid 5.
    Niestety nie widzę, żeby na ten model tel. można było wrzucić jakiś
    Lineageos.