    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: stary andriod i aplikacje
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 27 Aug 2020 10:40:28 GMT

    Witaj mrvtktjv, 27 sie 2020 w news:ri7r21$81i$1@dont-email.me
    napisałeś/aś:

    > Jaki to konkretnie model smartfona? Sprawdzałeś na forum XDA, czy
    > ktoś nie "przeportował" nowszej wersji Androida?

    sony xperia e4 e2105, w b. dobrym stanie, zadziwiająco dobrze chodzi. Z
    różncyh miejsc w necie wiem, że chyba nikomu nie chciało się nic stworzyć
    na niego i utknął na 4.4.4

    > Zmienić liczbę odnoszącą się do minimalnej wersji możesz, ale nie
    > zmieni to tego, że w niektórych miejscach aplikacja będzie odnosić
    > się do zasobów, które są obecne w Androidzie 5, ale nie w 4.4. Jak
    > na to aplikacja zareaguje - trudno powiedzieć.

    Tak zdaję sobie sprawę, że czasami się może uda, ale częściej nie. Może w
    wolnej chwili spróbuję coś porzeźbić.
    Dzięki za cenne informacje.