    From: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: stary andriod i aplikacje
    Date: Thu, 27 Aug 2020 20:24:51 +0200

    W dniu 27.08.2020 o 12:40, pueblo pisze:
    > Witaj mrvtktjv, 27 sie 2020 w news:ri7r21$81i$1@dont-email.me

    > sony xperia e4 e2105, w b. dobrym stanie, zadziwiająco dobrze chodzi. Z
    > różncyh miejsc w necie wiem, że chyba nikomu nie chciało się nic stworzyć
    > na niego i utknął na 4.4.4
    Niestety, ma SoC firmy MediaTek, więc raczej nici z softu alternatywnego.

    > Tak zdaję sobie sprawę, że czasami się może uda, ale częściej nie. Może w
    > wolnej chwili spróbuję coś porzeźbić.
    > Dzięki za cenne informacje.
    Sam eksperymentowałem z tym raczej tylko, by "zobaczyć" język smali, do
    którego kompilowane są aplikacje na Androida, ale polecić mogę aplikację
    APK Studio. To IDE, pozwalające na dekompilację aplikacji pod Androida,
    z GUI wzorowanym na Qt Creatorze.
    https://vaibhavpandey.com/apkstudio/