  • Data: 2021-04-23 13:37:49
    Temat: Re: sygnały zajęte
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Sygnał "na żywca" czy może informacja o zajętości na podstawie
    >której rodzima centrala generuje co trzeba?

    Raczej na zywca. Skoro obiorca moze miec "granie na czekanie" i
    dzwoniacy ma slyszec muzyczke z centrali wywolywanego, to po co cos
    zmieniac przy polaczeniu oczekujacym?
    Wywolujacy ma slyszec "sygnal dzwonienia", taki sygnal generuje
    centrala wolanego ..

    >Nie ustawiałem przekierowania gdy zajęty. Default?
    >Była (jest?) usługa powiadamiająca dzwoniącego, że już jestem
    >dostępny (SMS chyba), ale dawno wyłączona.

    No ale takie przekierowanie tez jest mozliwe - wołany naprawde zajety,
    ale wywołujacy ma prowadzic normalna rozmowe - ze skrzynką na centrali
    wołanego.

    >Dzwoniąc na stacjonarne tak mam. Na komórki jest różnie.

    Ogolnie - skoro zajety i na pewno nie odbierze - to po co lacza
    obciazac ?
    Wywołujacemu moze piski generowac jego wlasna centrala, a lacze uwolni
    sie natychmiast.
    Tylko jak widac nowoczesna telefonia ma pare pomyslow na ten
    przypadek.

    >Może rzeczywiście jest przekierowanie ale jak wyłączyć?

    Jakby byla, to bys uslyszal poczte.
    A prawda - trzeba przetestowac i zadzwonic do siebie z innego aparatu.

    Ktos moglby tez wiadomosc w poczcie nagrac.

    J.