  • 21. Data: 2010-08-08 19:51:25
    Temat: Re: synek
    Od: katan <t...@g...com>

    Dzieki Wszystkim,
    To mile tak odkurzyc znajomosci.. NNIKA.. My sie znamy????!!??! :>
    LOL.

    Sorka ze tak pozno sie odezwalem ale pierwszy raz od 14.07 mam czas
    zeby luknąć na precle :>

    katan, po prostu katan.

    PS. Granat, jezdzisz jeszcze trabantem?? ;->

  • 22. Data: 2010-08-09 11:54:45
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 15 Lip, 01:10, katan <t...@g...com> wrote:
    > Siema.. urodzil mi sie dzis synek.
    > Zajebsicie co??? :>
    Nooo jest sie czym pochwalić. Gratulacje dla rodziców :)

    > PS. Osoby ktore dolaczyly do tej grupy po roku 2005 uprasza sie o
    > nieodpowiadanie na tego posta :>

    Zrobiłeś weryfikacje czy nikt się na lewaka nie przypiął, czy jeszcze
    poczekasz?

    Mika
    z mietłą

  • 23. Data: 2010-08-09 12:17:14
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-08-09 13:54, Mika pisze:
    > Nooo jest sie czym pochwalić. Gratulacje dla rodziców :)

    > Zrobiłeś weryfikacje czy nikt się na lewaka nie przypiął, czy jeszcze
    > poczekasz?

    Ja w lipcu 2005, to chyba mogę, co?
    Ale może nie będę ryzykował.
    Jeszcze by mi sprzęta wybuchnął.

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 24. Data: 2010-08-09 15:29:12
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 08-08-2010 o 21:51:25 katan <t...@g...com> napisał(a):

    > PS. Granat, jezdzisz jeszcze trabantem?? ;->

    no nie... od 8lat robi za pożywkę dla mchu :( żal mi się go pozbyć a czasu
    nie było by go robić... ale za to znowu wróciłem na 2koła :)

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2010-08-12 19:25:08
    Temat: Ilestam Mgnien Wiosny
    Od: " " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    katan <t...@g...com> napisał(a):

    (...krotka relacja prokreacyjna...)

    > PS. Osoby ktore dolaczyly do tej grupy po roku 2005 uprasza sie o
    > nieodpowiadanie na tego posta :>

    Ruszyles w trase w 2005? ('Sztyrlic rozczulil sie czytajac odszyfrowany
    telegram z Centrali. Urodzil mu sie syn! Ech, to juz niemal cztery lata,
    odkad nie widzial zony...').

    :)

    No to gratulacje

    Turpin
    (na grupie od bodajze 1997, z przerwami, 4 motocyle do tylu i nick inny)