  • Data: 2011-10-14 12:36:48
    Temat: Re: szkoda oc a pojazd zastępczy
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:j78sqj$eee$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam, otrzymałem pismo z ubezpieczalni sprawcy (HDI) odpośnie pojazdu
    > zastępczego (prowadzę DG więc jest mi niezbędny)
    > Piszą w nim m.in.:
    > "
    > W przypadku opłacalności naprawy, zwrot kosztów z tytułu uzasadnionego
    > wynajmu pojazdu zastępczego przysługuje za czas technologicznej naprawy
    > pojazdu określony przez producenta danej marki pojazdu w systemie
    > Audatex/Eurotax, powiększony o dodatkowy czas (max. 3 dni) na dokonanie
    > zgłoszenia szkody, oględzin pojazdu i zakupu części. "

> [...]

    Naprawiałem w styczniu mój samochód z OC sprawcy. Warsztat od razu dał mi
    samochód zastępczy i doliczył sobie wypożyczenie do kosztów naprawy.
    Ubezpieczyciel bez problemów zapłacił za całość.
    Poszukaj ASO swojej marki, oni najczęściej bez problemów dają zastępcze i są
    doświadczeni w egzekwowaniu należności z OC.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba