  • Data: 2011-10-14 13:52:19
    Temat: Re: szkoda oc a pojazd zastępczy
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie zapłacili za wynajem w niedziele.

    To też znany przekręt :-). Gówno ich to obchodzi do czego
    klientowi auto. Mają zapłacić za każdy dzień wynajmu, bo to
    nie ich sprawa czy ja nim dojeżdżam do pracy, czy do
    kościoła, czy na zakupy, czy też po prostu lubię sobie
    pojeździć bez celu. Bezspornym jest fakt, że nie mam
    własnego samochodu, czyli ponoszę stratę. A OC sprawcy ma
    pokryć wszystkie moje straty spowodowane kolizją, a nie
    tylko wyklepanie blach :-).