  • Data: 2010-01-01 17:55:03
    Temat: Re: szukam auta - mocnego RWD - doradźcie
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale nie przy prawie dwustu na godzinę...
    Przy tempomacie, prostej autostradzie i braku przeszkód? Skoro nie
    możliwe, to gdzie sugerujesz że jest błąd? Przeliczenie kg/litry w lpg,
    wskazanie komputera, pomiar odległości czy prędkości? (przy czym
    Automapa z licznikiem km na desce się zgodziła co do kilku km)?

    Żeby nie było, że troluję wychwalając lpg - wcale też nie chwalę tej
    omegi, wcale nie usiłuję udowodnić jak to mało pali itp. Chcę inne auto,
    a dane które podaję wynikają z mojej obserwacji mojego egzemplarza w
    moim użytkowaniu, co wcale nie musi się przekładać na całokształt.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173