  • 1. Data: 2010-01-01 14:42:59
    Temat: Re: szukam auta - mocnego RWD - doradźcie
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2009-12-31, Kuba (aka cita) <y...@w...pl> wrote:

    > ale na trasie 15litrów gazu nawet przy duzych prędkościach jest w omedze
    > możliwe.

    Ale nie przy prawie dwustu na godzinę...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 2. Data: 2010-01-01 17:55:03
    Od: BartekK <s...@N...org>

    > Ale nie przy prawie dwustu na godzinę...
    Przy tempomacie, prostej autostradzie i braku przeszkód? Skoro nie
    możliwe, to gdzie sugerujesz że jest błąd? Przeliczenie kg/litry w lpg,
    wskazanie komputera, pomiar odległości czy prędkości? (przy czym
    Automapa z licznikiem km na desce się zgodziła co do kilku km)?

    Żeby nie było, że troluję wychwalając lpg - wcale też nie chwalę tej
    omegi, wcale nie usiłuję udowodnić jak to mało pali itp. Chcę inne auto,
    a dane które podaję wynikają z mojej obserwacji mojego egzemplarza w
    moim użytkowaniu, co wcale nie musi się przekładać na całokształt.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2010-01-02 00:49:13
    Od: "rydzo" <r...@g...pl>

    Po ciezkich przemysleniach, w pocie czola BartekK napisal:
> [...]
    > dane które podaję wynikają z mojej obserwacji mojego egzemplarza w moim
    > użytkowaniu, co wcale nie musi się przekładać na całokształt.

    blad pewnie polega na usrednienach.

    Mam 3.0 V6 z gazem i przy 190 komputer pokazuje >=20l/100km
    Najmniejsze spalanie przy kapeluszniczej jezdzie to ok 10l.

    ps1 mam automat 6biegów
    ps2 wiem jak jeździć oszczędnie
    ps3 znam prawa fizyki ;)

    --
    POzdrawiAM
    rydzo

  • 4. Data: 2010-01-02 16:20:38
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-01, BartekK <s...@N...org> wrote:

> [...]
    > wskazanie komputera, pomiar odległości czy prędkości? (przy czym
    > Automapa z licznikiem km na desce się zgodziła co do kilku km)?

    Zazwyczaj ludzie zawyżają prędkość, ale nie mam pojęcia gdzie Ty się
    pomyliłeś. Pamietaj, że gdyby przy 190km/h samochód Ci by palił
    13-15L/100km to przy 90 by palił 4-5L... No nie w trzylitrowym kombii...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 5. Data: 2010-01-02 17:17:11
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski"
> [...]
    > pomyliłeś. Pamietaj, że gdyby przy 190km/h samochód Ci by palił
    > 13-15L/100km to przy 90 by palił 4-5L... No nie w trzylitrowym kombii...

    to jak wytlumaczysz to, ze przy sredniej autostradowej 140km/h
    (krakow-wroclaw 1h45min czyli prawie caly czas cisnac 180km/h) moje a6
    2,5tdi pali 9,5l, 2 litry wiecej niz przy jezdzie ok 90km/h (teraz, bo
    slisko..), a tyle samo co po miescie. to za malo jak na taki silnik? wiecej
    na pewno nie spalil bo by mi paliwa braklo...

    --
    "Spieszmy sie kupowac samochody z kratka - tak szybko odchodza
    Zostaną po nich kraty i VAT do zaplaty"

  • 6. Data: 2010-01-03 12:44:26
    Temat: Re: szukam auta - mocnego RWD - dorad 1/4 cie
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-02, Lukasz <z...@b...net.pl> wrote:

    > to jak wytlumaczysz to, ze przy sredniej autostradowej 140km/h
    > (krakow-wroclaw 1h45min czyli prawie caly czas cisnac 180km/h)

    Jak cały czas ciśniesz 180km/h to masz średną 180km/h.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 7. Data: 2010-01-03 14:01:10
    Temat: Re: szukam auta - mocnego RWD - dorad1cie
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhk10or.fc2.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...
    > Jak cały czas ciśniesz 180km/h to masz średną 180km/h.
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski

    tak?
    to zrob srednia 180km/h na polskiej autostradzie. musialbys miec duzo
    szczescia lub byc kompletnie porabanym.
    jak cisne 180 to co jakis czas musze zwolnic do 100 bo jakis tir wyprzedza
    co daje wlasnie te 140km/h sredniej, jeden raz udalo mi sie busem ktorego
    Vmax=140km/h przejechac 100km autostrady nie sciagajac nogi z gazu co
    faktycznie dalo Vsr=Vmax, osobowka jak lece 180km/h to srednia 140km/h
    (wyliczona z czasu przejazdu) jest bardzo dobra.

  • 8. Data: 2010-01-03 18:45:53
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <z...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:hhnriu$d8l$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > slisko..), a tyle samo co po miescie. to za malo jak na taki silnik?
    > wiecej na pewno nie spalil bo by mi paliwa braklo...

    Te samochody tak palą - jazda 180 km/h przy włączonym tempomacie to spalanie
    ok. 9.5/100
    Jazda 140 km/h przy włączonym tempomacie to okolice 8/100.

    Jurand.

  • 9. Data: 2010-01-03 23:23:11
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Ale nie przy prawie dwustu na godzinę...

    Spokojnie. Silnik 3.0 Pb98 - komp skasowany przed wjazdem na autostrade.
    Po ok 200km trasy zjazd, srednia predkosc nieco ponad 160km/h max w
    porywach do 230 z haczykiem (calosc wg GPS), srednie spalanie na tym
    odcinku 12,2l/100.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 10. Data: 2010-01-04 01:19:37
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-03, Lukasz <z...@b...net.pl> wrote:

    > tak?

    Tak.

    > to zrob srednia 180km/h na polskiej autostradzie. musialbys miec duzo
    > szczescia lub byc kompletnie porabanym.

    Raz mi się udało (ruch był taki, że 3/4 przejechałem na długich) Od tej
    pory wiem, że przy naprawdę szybkiej jeździe to się robi wir w baku.

> [...]
    > faktycznie dalo Vsr=Vmax, osobowka jak lece 180km/h to srednia 140km/h
    > (wyliczona z czasu przejazdu) jest bardzo dobra.

    Średnie spalanie wtedy też spada, i to mocno.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski