  • 1. Data: 2009-06-19 02:00:13
    Temat: szybki analogowy rejestr przesuwny
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

    jak w temacie, szukam jakichs tanich i nie koniecznie ultra szybkich (czest.
    zegara przesuwajacego ~1mhz) ukladow , najlepiej w obudowach pdip .
    potrzebuje zlozyc prosty uklad zapamietujacy ~100-1000 wartosci przy
    taktowaniu ~1mhz i odtwarzajacy zapamietane wartosci w losowych odstepach
    czasu (z krokiem ~1-10ms).

  • 2. Data: 2009-06-19 08:32:48
    Temat: Re: szybki analogowy rejestr przesuwny
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Piotr Curious Gluszenia Slawinski schrieb:
> [...]
    > potrzebuje zlozyc prosty uklad zapamietujacy ~100-1000 wartosci przy
    > taktowaniu ~1mhz i odtwarzajacy zapamietane wartosci w losowych odstepach

    W dzisiejszych czasach większość robi to cyfrowo ;-). Ale spróbuj
    poszukać BBD, np. stareńki TDA1022 ma 512 wiaderek, ale chodzi tylko do
    500kHz. Nawiasem mówiąc jak znajdziesz CCD z wejściem to się do tego
    celu bardzo nadają, tylko trzeba zamalować okienko ;-).

    Waldek

  • 3. Data: 2009-06-19 10:28:52
    Od: Andrzej Kamieniecki <_...@t...com.pl>

    Waldemar Krzok napisał(a):
    [ciap]
    > Nawiasem mówiąc jak znajdziesz CCD z wejściem to się do tego
    > celu bardzo nadają, tylko trzeba zamalować okienko ;-).

    no chyba że to będzie CCD z oscyloskopu to ma i wejście i bez okienka :-)

    Andrzej Kamieniecki

  • 4. Data: 2009-06-19 14:33:38
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

    Waldemar Krzok wrote:

> [...]
    > 500kHz. Nawiasem mówiąc jak znajdziesz CCD z wejściem to się do tego
    > celu bardzo nadają, tylko trzeba zamalować okienko ;-).

    cyfrowo wychodzi dosc drogo i spory rozmiar (w sumie problem zaczyna sie od
    dosc szybkiego A/D)

    znalazlem SAD-512 i SAD-1024, te pasuja mi idealnie (ponoc daja rade nawet
    do 1.5Mhz) , ale nie wiem jeszcze gdzie to kupic za PLN'y.

    o CCD z np. starych skanerow myslalem, ale po probie odzysku okazalo sie ze
    ciezko skolowac pdf'a do chipkow (w kazdym skanerze jest inny i google
    znajduja co najwyzej podobne ). spory bonus jest jednak przy nich w tym ze
    niektore zdarzaja sie i z 4096 wiaderkami x 3 ,i zegar potrafi osiagac
    zawrotne czestotliwosci 3-4mhz.
    przy cenie uzywanego skanera ~10 pln wydaja sie dosc ciekawa opcja (poki co
    nie planuje seryjnej produkcji, potrzeba mi kilka sztuk do prototypow ;)

  • 5. Data: 2009-06-19 14:52:22
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

> [...]
    >
    > znalazlem SAD-512 i SAD-1024, te pasuja mi idealnie (ponoc daja rade nawet
    > do 1.5Mhz) , ale nie wiem jeszcze gdzie to kupic za PLN'y.

    u kitajców możesz kupić BBDs np. tu ło:
    http://www.coolaudio.com/products.html
    od 10 sztuk po 1.2$ za sztukę. Złotówka jest na szczęście wymienialną
    walutą ;-)

> [...]
    > nie planuje seryjnej produkcji, potrzeba mi kilka sztuk do prototypow ;)

    Skanery możesz i ze szrota wyciągnąć, ale faktycznie z pdfami bywają
    problemy.

    Waldek

  • 6. Data: 2009-06-19 15:13:38
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

    Waldemar Krzok wrote:

    > u kitajców możesz kupić BBDs np. tu ło:
    > http://www.coolaudio.com/products.html
    > od 10 sztuk po 1.2$ za sztukę. Złotówka jest na szczęście wymienialną
    > walutą ;-)
    Minimum order is USD 2,000.
    For orders below USD 5,000 a handling fee of USD 100 will be charged.
    Payment is required by wire transfer.

    troche nie moj kaliber, ale dzieki za link ;)
    w tme tez znalazlo te 200khz bbd , za ~10-12 ziko (ugh),

    wolalbym jednak SAD-1024, bo zeby uzyskac te 1mhz , to trzeba nie dosc ze ze
    4ry mn3207 , to jeszcze pewnie jakies sample&hold. sad 1024 mozna latwo
    polaczyc zeby zwiekszyc max czestotliwosc probkowania i 3mhz to juz daje
    dosc spory margines do moich zastosowan.