-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!not-for-mail
From: marjan <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: technika jazdy w korku - pytanie
Date: Wed, 21 Apr 2010 07:28:22 +0200
Organization: AGH
Lines: 27
Message-ID: <hqm2dm$tg7$1@news.agh.edu.pl>
References: <1...@c...googlegroups.com>
<hqhna7$tr7$1@news.onet.pl>
<8...@r...googlegroups.com>
<hqhtad$kq7$1@news.onet.pl>
<c...@b...googlegroups.com>
<hqieus$s8b$5@news.agh.edu.pl>
<6...@x...googlegroups.com>
<d...@k...googlegroups.com>
<hqk45a$can$2@news.agh.edu.pl>
<f...@k...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: wifi-wpa.agh.edu.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.agh.edu.pl 1271827702 30215 149.156.96.15 (21 Apr 2010 05:28:22 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Apr 2010 05:28:22 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20100317)
In-Reply-To: <f...@k...googlegroups.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2274221
[ ukryj nagłówki ]WS pisze:
> On 20 Kwi, 13:45, marjan <k...@g...com> wrote:
>
>> Dokładnie, też tak się staram "pomagać" temu sprzęgłu ;)
>> I to przy każdej zmianie biegu (choć zwłaszcza przy redukcji na niskich
>> biegach bywa to bardzo trudne).
>
> "temu" to rozumiem mialo oznaczac tod pedalu sprzegla ?
> bo zeby "pomoc" synchronizatorom, to trzeba "podwojnego
> wysprzeglenia": najpierw wciskamy pedal sprzegla, na luz, puszczamy
> sprzeglo, wyrownanie obrotow gazem, znow sprzeglo, bieg, puszczamy
> sprzeglo... tak to juz mi sie nie chce, no, moze czasem z 2 na 1 jak
> mi sie nudzi, albo ktos mnie na tyle zdenerwuje, ze max.
> przyspieszenie jest potrzebne... ;)
Szczerze, to o czymś takim nie słyszałem.
Miałem na myśli po prostu międzygaz przy redukcji czy wrzucaniu wyższego
biegu tak, aby puszczając sprzęgło autem nie szarpnęło, bo obroty
silnika przed i po zesprzęgleniu są podobne, żeby nie powiedzieć takie same.
--
Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana
(e-mail bez cyferek)
PMS+PJ-S+PM-WP+:+X++L+B++M+Z++T-W-CB++
Następne wpisy z tego wątku
- 26.04.10 12:16 Artur\(m\)
- 26.04.10 14:13 Sergiusz Rozanski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=