  • Data: 2021-10-12 22:04:57
    Temat: Re: telefon dla seniora
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-10-12 o 16:42, LordBluzg(R) pisze:

    > Jprdl. ANIMKA! To nie jest telefon, to OPROGRAMOWANIE a ty idź do szkoły
    > jeszcze raz, żeby nauczyli Cię czytać ze zrozumieniem :>

    Skoro pytam, to znaczy, że nie kumam.
    Telefon jest bez oprogramowania i jeszcze oprogramowanie trzeba do niego
    ściągać?
    Nie miałam doczynienia z takimi telefonami to skąd mogę wiedzieć.
    Tak w ogóle chcę jej dać telefon LG. Przygotowałam go już dla niej.
    Fajny, tylko pisanie sms-ów starodawne (4 litery do wyboru), ale ona
    może sms-ów nie będzie pisała. Najważniejsze dla niej dzwonienie i
    odbieranie telefonów. Teraz ktoś jej umarł, to jest w dużym stresie i
    może sobie coś pochrzanić, a ja będę musiała w razie czego jej znowu
    tłumaczyć. Problem w tym także, że przypomniało mi się, że przecież ja
    jej na swój dowód startera nie mam zamiaru kupić, a sąsiadce nie chce
    się iść do Żabki. Powiedziałam jej, że jak się poczuje na silach to
    niech sobie sama kupi telefon dla seniora plus starter. Ma problem ze
    stacjonarnym, bo kuzyn, którego upoważniła do telefonu stacjonarnego i
    przekazała mu mieszkanie (jak umrze) w ramach opieki w razie czego w
    UPC śledzi jej rozmowy (mają chyba numery połączone) i dlatego chce się
    odizolować tzn. przydałby jej się tel. komórkowy, bo kuzyn teraz nie
    może się doczekać kiedy ona umrze.
    Na swoje nazwisko i dane to jej telefonu przez internet nie kupię.

    > Masz tam kurwa link go Allegro:
    > https://allegro.pl/uzytkownik/CUPLESOFT
    >
    > Nowiem, NIE widziałaś. Ślepa i niekumata :>

    > Nie chciałbym być Twoim sąsiadem. Chyba bym skoczył z dachu bo nachuj
    > się męczyć całe życie?

    Hahahahaha :-)

    Największy problem to wejście na dach, bo wyjście zamknięte na
    kłódkę.Przynajmniej w tym bloku.

    --
    animka